اخبار نساجی

درصد تخفیف خوراک واحدهای پتروشیمی اعلام شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

درصد تخفیف خوراک واحدهای پتروشیمی اعلام شد

    معاون وزیر نفت شرط و درصد تخفیف به واحدهای پتروشیمی برای دریافت خوراک را اعمال کرد.

منصور معظمی در گفت‌وگو با ایسنا،طبق مصوبه ستاد تدابیر ویژه و به استناد قانون هدفمندی یارانه‌ها باید قیمت خوراک واحدهای پتروشیمی به ۱۳ سنت تا پایان برنامه پنجم می‌رسید.

وی افزود: این قیمت ۶۵ درصد نرخ فوب خلیج فارس است که از نظر ما این رقم خیلی بزرگ و نشدنی است.

وی با اشاره به این که در حال حاضر مذاکرات با وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان برنامه و مصرف کنندگان آغاز شده است، گفت: هم اکنون به یک جمع‌بندی اولیه رسیده‌ایم و فکرمی‌کنیم در یک آینده خیلی نزدیک قیمت واقعی شود. البته قیمت واقعی خیلی بیشتر از آنچه که گفته می‌شود است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با تاکید بر این که قیمت خوراک واحدهای پتروشیمی نه سه سنت و نه ۱۳ سنت است، گفت: قیمت واقعی خوراک برای این واحدها ۱۷ سنت است.

اعلام این که واحدهای پتروشیمی در صورت سرمایه‌گذاری می‌تواند از تخفیف ویژه برای قیمت خوراک بهره‌مند شوند، گفت: در صورت سرمایه‌گذاری این واحدهای پتروشیمی آنها می‌توانند از تخفیف ۳۰ درصدی برای قیمت خوراک استفاده کنند.

معظمی با اعلام این که قیمت خوراک واحدهای پتروشیمی تا پایان امسال اعلام خواهد شد،‌گفت: هم اکنون هیچ قیمتی برای خوراک واحدها نهایی نشده و این موضوع در حال بررسی است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×