اخبار نساجی

کاهش قیمت سکه بورس کالا برای تحویل در ماه های پیش رو

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

کاهش قیمت سکه بورس کالا برای تحویل در ماه های پیش رو

قیمت سکه طلای تمام بهار آزادی برای تحویل در فروردین ماه سال آینده در قرار داد های آتی شرکت بورس کالای ایران کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار بورس خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، قیمت سکه طلای تمام بهار آزادی در قرار داد های آتی بورس کالا برای تحویل در ماه های اسفند ماه ۹۰ ، فروردین ماه و اردیبهشت ماه ۹۱ کاهش حدود ۱۰ هزار تومانی داشت.

در معاملات یازدهم اسفند ماه ـ پنجشنبه هفته گذشته ـ قیمت سکه برای تحویل در اسفند ماه جاری ۰.۷۶ درصد معادل شش هزار و ۴۹۷ کاهش یافت تا در بالاترین قیمت به ۸۲۱ هزار و ۹۰۰ تومان و در پایین ترین نرخ به ۷۹۴ هزار تومان برسد. حجم معاملات سکه با این قیمت برای تحویل در بازار ۴۴ معامله بود.

سکه تحویل فروردین ماه ۹۱ نیز کاهش ۰.۱۲ درصدی، یعنی ۱۰ هزار و ۵۲ تومانی نسبت به معاملات چهارشنبه هفته ی گذشته داشت تا به این ترتیب قیمت سکه طلا برای تحویل در فروردین ماه سال آینده در بالاترین قیمت ۸۶۲ هزار تومان و در پایین ترین قیمت ۸۴۱ هزار و ۱۰۰ تومان پیش بینی شود. حجم معاملات این روز از این قرار داد نیز شامل ۱۵ بود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

هم چنین سکه طلای تمام بهار آزادی طرح امام خمینی (ره) برای تحویل اردیبهشت ماه سال ۹۱ نیز کاهشی ۰.۷۵۶ درصدی برابر با شش هزار و ۷۶۸ تومان داشت. به این ترتیب قیمت سکه طلا برای تحویل در اردیبهشت ماه ۹۱ در بالاترین و پایین ترین قیمت ۸۹۵ هزار و ۹۰۰ تومان و ۸۶۵ هزار تومان پیش بینی شد که حجمی ۵۱۷ قرار دادی دارد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×