اخبار نساجی

حمایت از تولید ملی موجب رونق و شکوفایی اقتصادی می شود

 

شیراز- رییس منطقه سه بازرسی کل کشور و مدیر کل بازرسی استان فارس گفت : تبیین شاخص های حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی موجب شکوفایی اقتصادی و قرار گرفتن سرمایه های مالی و انسانی در مسیر کار و توسعه می شود.

سعید عبودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب با درایت و روشن بینی و موشکافی مسایل کلان این نامگذاری را برای امسال برگزیدند و این وظیفه همه مردم و مسوولان است که در جهت اجرایی شدن حمایت از تولید ملی کوشا باشند.

وی اظهار داشت : تبیین حمایت از تولید ملی نیاز به فرهنگ سازی دارد این موضوع باید در همه لایه ی اجتماع نهادینه شود و نفوذ و بروز داشته باشد و به یک باور تبدیل شود.

رییس منطقه سه بازرسی کل کشور و مدیر کل بازرسی استان فارس بیان کرد:کاهش بیکاری و افزایش اشتغال یکی از دستاوردهای اساسی پرداختن به تولید ملی است،ما در استان فارس به رغم همه تلاشهایی که انجام شده مسایل و مشکلاتی در حوزه اشتغال داریم که امید است با پرداختن به تولید ملی و حمایت از سرمایه بتوانیم در کاهش این معضلات موفق باشیم.

عبودی با بیان اینکه فضای سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی کشور با حمایت از تولید ملی متحول می شود گفت:حمایت از کاروسرمایه ایرانی می تواند جلو بسیاری از رانت ها ، انحصار ها و فسادهایی که زمینه ناامنی در حوزه اقتصاد را فراهم می کند مسدود کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی اضافه کرد : بسیاری از جرایم که به صورت پرونده های بزرگ به دستگاه قضایی می آید ریشه در این دارد که افرادی از رانت و انحصار استفاده کرده اند،اگرحمایت از تولید ملی به صورت واقعی شکل گیرد می توان امید داشت که جلو بساری از این تخلفات هم گرفته شود و زمینه بروز جرم بخشکد.

وی افزود: خوشبختانه دستگاه قضایی و دستگاه های نظارتی در این زمینه احساس تکلیف کردند و درنخستین نشست های سال نو موضوع حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی مورد بحث قرار گرفت و شاخص های آن به دستگاهها ابلاغ خواهد شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×