خدمات و مشتریان مجله دیجیتال نساجی کهن

چرا ما؟

مجله دیجیتال نساجی کهن به شرکت‌ها و تولیدکنندگان فرصتی برای تبلیغ محصولات و خدمات خود را می دهد و این برندهای معتبر در صنعت نساجی را بهترین شکل معرفی می کند.

خدمات ما

کهن رسانه اصیل و بی رقیب در صنعت فرش و نساجی

پکیج تبلیغاتی ما به رشد کسب و کار شما کمک می کند. 

 

برای دریافت پکیج تبلیغاتی کلیک کنید

مشتریان ما

از اینکه به ما اعتماد کردید ممنونیم.

سایر خدمات

چرا دیجیتال؟

در دنیای امروز همه چیز به سمت دیجیتال شدن پیش میرود و از سالها پیش مطبوعات و مجلات در دنیا از اولین اقشاری بودند که این تحول را تجربه کردند.

 

اگر از سال ۱۳۸۱ که مجله کهن پا به عرصه مطبوعات نساجی و فرش ایران گذاشت ما را تعقیب کرده باشید حتما روی این مطلب صحه خواهید گذاشت که کهن همواره از نوآور ترین های این بخش بوده و هرچند که قطعا کاستی هایی نیز داشتیم همواره سعی کرده ایم برای خوانندگان و شرکت های حامی مجله بهترین اطلاعات و شرایط دیده شدن را فراهم کنیم و در این راه همه ابزارهای لازم را فراهم آوریم.

در دنیای امروز همه چیز به سمت دیجیتال شدن پیش میرود و از سالها پیش مطبوعات و مجلات در دنیا از اولین اقشاری بودند که این تحول را تجربه کردند که متاسفانه در آن زمان فرهنگ و دانش دیجیتال جامعه صنعتی به اندازه کافی برای اجرای این تغییرات در ایران کافی نبود. اما امروز خوشبختانه به وضوح شاهد کوچ کامل شرکت های کوچک متوسط و بزرگ به فضای مجازی و وب سایت هستیم.

ما در مجله کهن پس از مشورت و نظرخواهی از طیف بزرگی از حامیان تبلیغاتی مجله و نیز خوانندگان با قدرت برای ورود به بخش مجلات دیجیتال و تطابق خود با سیستم های رسانه ای روز دنیا مصصم و تا حدی از تشویق و رغبت حامیان خود برای حضور در مجله دیجیتال شگفت زده شدیم که نشان از رغبت شدید برای دریافت خدمات دیجیتال و به روز دارد و مجله نساجی کهن به عنوان اولین و تنها مجله دیجیتال نساجی و فرش ایران قطعا آماده پاسخگویی به این نیاز است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با خانم حبیبی ۰۹۰۵۶۲۰۰۷۹۴تماس بگیرید

 

دکمه بازگشت به بالا
×