گزارش نمایشگاه ها

دنیای مد و فشن در آنتالیا گرد هم می آید

Fashion Show Antalya

نمایشگاه مد و فشن آنتالیا که توسط شرکت نمایشگاهی CNR، و در مرکز نمایشگاهی آنتالیا (ANFAS) برگزار می‌شود، بیش از ۱۰۰۰ برند و محصولات را در بخش های، پوشاک آماده، کفش، چرم، کیف‌های دستی و زیرپوش و … به نمایش می‌گذارند.

هیئت های خریدار متعدد از ۵۲ کشور از کشورهای مشترک المنافع گرفته تا آمریکا و اروپا و همچنین هزاران خریدار از بازار داخلی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

هولدینگ CNR که میزبان مهم‌ترین نمایشگاه‌های تجاری لباس‌ و پوشاک، لباس‌های چرمی خز، کفش و سراجی در سراسر جهان است، نمایشگاه مد CNR آنتالیا را که بزرگترین نمایشگاه تجاری در این بخش است، برگزار می‌کند. در تاریخ ۸ تا ۱۱ مارس ۲۰۲۳، این نمایشگاه، که بزرگترین پلت فرم مد و تجارت سال خواهد بود، به عنوان مرکز عرضه محصولات مد و فشن برای کشورهای پرتغال، اسپانیا، روسیه، جمهوری های ترک و به ویژه ترکیه و جغرافیای اطراف آن خدمت خواهد کرد.

این نمایشگاه در حال آماده شدن برای معرفی پوشاک و کفش های آماده ترکیه به همراه محصولات بسیاری از برندهای بین المللی است. هزاران محصول از صدها برند در نمایشگاه مد و فشن در آنتالیا CNR به نمایش گذاشته خواهد شد که بخش‌های پوشاک آماده، پوشاک چرمی خز، کفش و سراجی مشتاقانه منتظر آن هستند.

جلسات تجاری B2B و افزایش حجم تجارت

این نمایشگاه فرصت های تجاری جدیدی را برای غرفه داران و متخصصان این بخش فراهم می کند. این سازمان با هدف رفع نیازهای نزدیک به ۶۰۰ میلیون نفری که در ترکیه و جغرافیای نزدیک آن زندگی می کنند، سازماندهی شده است. به غیر از جلسات تجاری B2B، نمایشگاه میزبان رویدادها و سمینارهای ویژه خواهد بود که در آن روندهای فصل آینده در بخش های پوشاک آماده، پوشاک چرمی خز، کفش و سراجی مشخص می شود.

نمایش های مد به سبک یک جشنواره برگزار می شود و به متخصصان این بخش اجازه می دهد تا در مورد پیشرفت های جدید قبل از بقیه جهان بیاموزند.

کسب‌ و کارهای شرکت‌کننده در طول نمایش مد، که در فضایی که مخصوصاً برای آنها ایجاد شده است، فرصت‌های بسیار منحصر به فردی خواهند داشت تا کالاهای خود را در سطح بین‌المللی به بازار عرضه کنند و توجه را به طرح‌های خود جلب کنند.

برندهای معتبر جهانی مد برای تجارت و تعطیلات به آنتالیا می آیند

این واقعیت که CNR Fashion Show Antalya در آنتالیا، یکی از مناطق توریستی فوق العاده ترکیه است که خریداران بین المللی به طور خاص می خواهند به آنجا سفر کنند، برگزار می شود، مزایای زیادی را به شرکت کنندگان ارائه می دهد و آن را به یکی از جذاب ترین نمایشگاه های جهان تبدیل می کند.

گروه های خریدار که در نمایشگاه آنتالیا حضور خواهند داشت که مورد توجه تولیدکنندگان خارجی و داخلی نیز قرار می گیرد و این فرصت را خواهند داشت تا علاوه بر انعقاد قراردادهای تجاری قابل توجه، بازدید خود از نمایشگاه را به فرصتی برای تعطیلات نیز تبدیل کنند.

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

شروع ضعیف نمایشگاه صنایع وابسته فـرش ماشـیـنی کاشـان در سـال اول(ویدیو)

چهارمین نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان در سال اول برگزاری خود در سایت نمایشگاهی…

9 ساعت ago

فواصـل کم بین برگـزاری نـمایشگـاه ها باعث پایین آمدن کیفیت آن ها میشود(ویدیو)

کاشان قطب صنعت نساجی ایران است. شهر کاشان پتانسیل های بسیار زیادی در زمینه صنعت…

9 ساعت ago

استقبال عالی از چهارمین دوره نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان(ویدیو)

چهارمین دوره نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان با بازخورد بسیار عالی و به صورت…

4 روز ago

نمایشگاه کاشان فرصتی برای کنار هم قرار گرفتن تولیدکنندگان صنعت فرش ماشینی(ویدیو)

کاشان به عنوان قطب صنعت فرش پتانسیل های خوبی در حوزه توسعه بازار هایی برای…

4 روز ago

کنارهم قرارگرفتن تولیدکنندگان راهی برای رشد وموفقیت صنعت نساجی(ویدیو)

شرکت کامل پتروتک شیمی یک شرکت دانش بنیان است که در زمینه تولید مواد اولیه…

4 روز ago

صنعت پوشاک و منسوجات، تجارت بین الملل و الگویابی صادرات به اروپا

ترجمه و اقتباس، تدوین و تحلیل: ابوالفضل قندچی/ دارای دکترای مهارتی (DBA) عصر جدید تجارت…

5 روز ago