اخبار نساجی

۳۷ درصد کاشی اصفهان واگذار می شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

شرکت خدمات مدیریت صبا تامین به وکالت از شرکت های سرمایه گذاری صدر تامین و صندوق بازنشستگی کشوری، فردا ۲۷ فروردین ماه، ۳۷.۱ درصد از سهام کاشی اصفهان را در بازار دوم معاملات عرضه می کند.

سنا، عرضه ۵۵ میلیون و ۶۵۶ هزار و ۴۳ سهم کاشی اصفهان در بازار دوم معاملات و به صورت یکجا و نقد یا نقد و اقساط (۳۰ درصد نقد و مابقی اقساط)، با قیمت پایه ۲۹۰۰ ریال انجام می شود.

کاشی اصفهان با ارزش بازار ۲۹۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال، در تابلو فرعی حضور دارد و در شهریور ماه سال ۶۸ وارد بورس اوراق بهادار شده است.

آخرین قیمت تابلو برای هر سهم این شرکت ۱۹۵۰ ریال است، در حالی که طی ۵۲ هفته گذشته ۱۹۷۳ ریال بالاترین قیمتی بوده که هر سهم این شرکت مورد معامله قرار گرفته است. آخرین پیش بینی سود هر سهم کاشی اصفهان برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۰، مبلغ ۴۲ ریال اعلام شده است.

شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با ۱۹.۱ درصد و شرکت سرمایه گذاری صدرتامین با ۱۸ درصد، هم اکنون سهام داران عمده کاشی اصفهان به شمار می روند که در نظر دارند با فروش کل سهام خود، از مدیریت این شرکت خارج شوند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

کارگزاری بانک رفاه کارگران، مسوولیت این عرضه را بر عهده دارد و بنابر اعلام معاونت بازار، کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که سه درصد ارزش سهام مورد معامله بر اساس قیمت پایه را به صورت نقدی یا به صورت ضمانت نامه بانکی بدون قید و شرط از مشتری دریافت کرده و به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×