اخبار نساجی

شکوفایی اقتصاد کشور مرهون کار و سرمایه‌گذاری مضاعف است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

فرماندار شهرستان نیر گفت: رونق و توسعه واقعی اقتصاد کشورمان مرهون کار و سرمایه‌گذاری مضاعف و توجه به الگوهای اسلامی و آموزه‌های دینی است.

به گزارش بی باک به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی عصر امروز در نشست جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان نیر در تبیین اهداف و برنامه‌های سال‌جاری اظهار داشت: همه ما باید با تمام توان و ظرفیت در سنگر کار، تلاش و سرمایه‌گذاری بهتر و شایسته‌تر برای جمهوری اسلامی ایران حاضر باشیم تا مبادا دشمن از کوچک‌ترین خلأهای ما برای پیشبرد اهداف خود استفاده کند.

وی یکی از اسباب رسیدن به پیام نوروزی مقام معظم رهبری را نه گفتن به مصرف کالاهای بیگانه توصیف کرد و افزود: ما در حالی سال جهاد اقتصادی را به پایان رساندیم که در یک درایت واقعی و پشتکار عمومی بسیاری از اهداف و مقاصد اقتصادی و رشد شاخص‌های مختلف تحقق یافت و دشمن نیز با ترس و واهمه از این حرکت نتوانست در سال گذشته خواسته‌ها و مطالباتش را جامه عمل بپوشاند.

عباداللهی تصریح کرد: در سال‌جاری نیز با یک حرکت گروهی و مدبرانه باید در سه بخش تولید ملی، کارآفرینی و جذب سرمایه‌گذاری‌های سرگردان همت کنیم تا در جای‌جای کشور و استان و شهر توریستی نیر بتوانیم رونق و حرکت رو به رشد را در رفاه و آسایش مردم شاهد و ناظر باشیم.

این مسئول از مدیران تمام دستگاه‌های اجرایی خواست برای تحقق مطالبه مقام معظم رهبری کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی را راه‌اندازی کنند و با تلاش مضاعف سعی کنند تا هم در حوزه اقتصادی و هم بخش‌های عمرانی و زیربنایی خواسته‌ها و مطالبات به حق برآورده شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گزارش فارس، فرماندار شهرستان نیر بیان کرد: امسال یکی از اولویت‌های شهرستان فعال کردن شهرک تخصصی آب و جذب سرمایه‌گذاران در این حوزه است تا بخش عظیمی از فرصت‌های اشتغال در این بخش محقق شود.

وی همچنین از ساماندهی مجتمع‌های آب‌درمانی و جذب فعالان بخش اقتصادی و سرمایه‌گذاری در این حوزه خبر داد و گفت:‌ ظرفیت و بستری که در این زمینه فراهم شده باید قدر بدانیم و سعی کنیم تا با احداث مجتمع‌های آب‌درمانی مدرن هم رضایت مردم را جذب کنیم و هم نسبت به اشتغال و تولید پررونق فرصت بالندگی بهتر از گذشته مهیا شود.

عباداللهی تأسیس و راه‌اندازی دانشگاه آزاد و همچنین تکمیل زیرساخت‌های مختلف فرهنگی، آموزشی را بیان کرد و افزود: با راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در استان و راه‌اندازی شعبه‌ای از آن در مرکز تربیت معلم سابق نیر می‌توان بخش عظیمی از خواسته‌ها را در این زمینه محقق کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×