Categories: اخبار نساجی

ساخت مسکن در حکیمیه، تهرانسر و چیتگر در صورت نهایی شدن طرح

 

رییس کانون سراسری انبوه سازان از ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در داخل شهر تهران برای تثبیت قیمت مسکن خبر داد و گفت: در حال مذاکره برای نهایی شدن این طرح هستیم که در صورت توافق بر سر اجرای این طرح، زمین هایی در مناطق حکیمیه در شرق و چیتگر و تهرانسر در غرب تهران در نظر گرفته می شود.

ایرج رهبر ـ رییس کانون سراسری انبوه سازان ـ در گفت وگو با خبرنگار مسکن خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت بازار مسکن در سال جاری اظهار کرد: برنامه ای برای تثبیت قیمت ها نسبت به سال گذشته در بخش مسکن اجرا می شود که براساس آن، ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب مسکن مهر، خودمالک و بافت های فرسوده در داخل تهران ساخته می شوند.

وی با بیان این که اگر این طرح نهایی شود کمک بسیاری به کنترل قیمت ها در داخل پایتخت می کند، اضافه کرد: با توجه به اینکه تسهیلات یارانه ای به این طرح اختصاص داده می شود مخاطبان آن باید شرایط مسکن مهر را داشته باشند.

رییس کانون سراسری انبوه سازان تفاوت این طرح با طرح مسکن مهر را در کیفیت بالاتر نازک کاری در طرح جدید دانست و اضافه کرد: قیمت ساخت این طرح با توجه به امکانات آن تعیین می شود به طوری که هر چه مشخصات و تجهیزات کامل تر باشد قیمت بالاتر خواهد بود.

رهبر با اشاره به این که با نصب پکیج، کولر، استفاده از کاشی مرغوب، سنگ در نما موجب لوکس تر شدن این واحدهای مسکونی نسبت به طرح مسکن مهر می شود خاطرنشان کرد: به عبارت دیگر این طرح تاحدودی اصلاح شده ی طرح مسکن لوکس است که زمستان سال گذشته توسط انبوه سازان پیشنهاد شد.

وی با بیان این که این ۲۰۰ هزار واحد در چهار نقطه شهر تهران و شهر جدید پردیس احداث می شود، گفت: منطقه حکیمیه در شرق تهران، تهرانسر و چیتگر از مکان هایی است که در صورت نهایی شدن این طرح واحدهای مسکونی در آن ساخته می شود.

رییس کانون سراسری انبوه سازان با تاکید بر این که در حال مذاکره برای فراهم کردن پیش نیازهای لازم برای اجرای این طرح هستیم، اظهار کرد: در تعیین قیمت ساخت در این طرح افزایش قیمت مصالح ساختمانی نیز لحاظ می شود.

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

استقبال عالی از چهارمین دوره نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان(ویدیو)

چهارمین دوره نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان با بازخورد بسیار عالی و به صورت…

2 روز ago

نمایشگاه کاشان فرصتی برای کنار هم قرار گرفتن تولیدکنندگان صنعت فرش ماشینی(ویدیو)

کاشان به عنوان قطب صنعت فرش پتانسیل های خوبی در حوزه توسعه بازار هایی برای…

2 روز ago

کنارهم قرارگرفتن تولیدکنندگان راهی برای رشد وموفقیت صنعت نساجی(ویدیو)

شرکت کامل پتروتک شیمی یک شرکت دانش بنیان است که در زمینه تولید مواد اولیه…

2 روز ago

صنعت پوشاک و منسوجات، تجارت بین الملل و الگویابی صادرات به اروپا

ترجمه و اقتباس، تدوین و تحلیل: ابوالفضل قندچی/ دارای دکترای مهارتی (DBA) عصر جدید تجارت…

3 روز ago

هـدف شـرکت فـرجاد تـوان آسـیا کمک به صنعت فرش ماشینی ایران (ویدیو)

نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی باید در سال های آینده قوی تر و موفق تر…

4 روز ago

بـرگزاری نـمایشگاه صنـایع وابـسته فـرش ماشینی موجب رونق این صنعت می شود(ویدیو)

چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان بعد از ۳سال برگزار شد. این…

4 روز ago