اخبار نساجی

دارایی یک شرکت لوازم خانگی ایرانی بلوکه شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

تجمع اعتراض آمیز جمعی از کارگران و کارکنان گروه صنعتی انتخاب در اعتراض به بلوکه شدن سرمایه این شرکت در کره جنوبی صبح امروز مقابل سفارت کره جنوبی برگزار شد.

به گزارش پارس به نقل از روابط عمومی گروه انتخاب، صبح امروز هزار و پانصد نفر از کارگران گروه صنعتی انتخاب با مجوز قانونی از سوی وزارت کشور مقابل سفارت کره جنوبی تجمع کردند.

سه سال پیش گروه انتخاب برنده مزایده خرید سهام دوو الکترونیکس کره جنوبی شد و به عنوان پیش پرداخت ۷۰ میلیون دلار به طرف کره‌ای پرداخت کرد اما پس از تحریم‌های یک جانبه علیه ایران، این قرارداد باطل و سرمایه شرکت بلوکه شد.

تاکنون دادگاه‌های متفاوتی در این باره تشکیل شده و در دادگاه‌ اخیر رأی مصالحه داده شد اما طرف مقابل این رأی را نپذیرفت و قرار است روز پنج‌شنبه دادگاه تجدید نظر تشکیل شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

کارگران حاضر در این اعتراض با لباس‌های یک شکل با آرم تولیدات این شرکت، (اسنوا، حایر، تکنوگاز، بست) شعارهایی اعم از مرگ بر سامسونگ اسرائیلی اعتراض خود را اعلام کردند.

در این مراسم پلیس دیپلماتیک امنیت تظاهرکننده‌ها را تأمین کرد.

اعتراض سه ساعته کارگران گروه صنعتی انتخاب مقابل سفارت کره با قول سفیر این کشور مبنی بر پیگیری مطالبات کارگران پایان یافت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×