سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد ریالی بخش خصوصی در راور

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی در همایش فرهنگیان راور اظهار داشت: معلمی شغل مهمی است و معلم واقعی انبیا و پیامبران بودند که با اخلاص به مردم علم را تعلیم دادند.

وی با اشاره به زحمات معلمان برای علم‌آموزی و شکوفایی عنوان کرد: دانش‌آموزان آینده‌سازان این مملکت بوده و با تربیت صحیح می‌توانند در آینده کشور سهیم باشند.

فرماندار راور با توجه به مسائل روز و آشنایی فرهنگیان با اوضاع فعلی جامعه گفت: با وجود تحریم‌ها که به گفته دشمنان آن را فلج کننده پیش‌بینی کرده بودند اما با رهنمودها و گفتار حکیمانه مقام معظم رهبری این طرح‌ها خنثی شده است.

وی در مورد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرستان عنوان کرد: تاکنون بالغ بر چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در شهرستان راور سرمایه‌گذاری شده است و با تشکیل چهار کارگروه، صنعت و معدن در شهرستان جای خود را باز کرده و بستر آن از جمله کارخانه لاستیک روکش برای ماشین‌آلات سنگین معادن، کارخانه فرآوری بنتونیت، کارخانه پروفیل و کارخانه گچ کوهساران مقدمات اولیه آن فراهم شده است.

شریفی از پیگیری ارتقای رشته‌های دانشکده فرش از کاردانی به کارشناسی و همچنین دانشکده به دانشگاه خبر داد و اظهار داشت: مقدمات اولیه راه‌اندازی دانشگاه جامع علمی کاربردی در شهرستان ایجاد شده است.

شریفی به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: مردم با حضور گسترده و چشمگیر در پای صندوق‌های أخذ رأی حاضر می‌شوند تا بار دیگر لرزه بر اندام دشمنان این مملکت و نظام بیفکنند.

حجت‌الاسلام علی تویسرکانی امام جمعه راور در این گردهمایی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: همه معلمان می‌توانند با یک نکته و تفکر دینی، ذهن خلاق کودکان را به کاوش و پیگیری هدایت کنند و برای داشتن یک نسل مهربان و پرکار و … باید فرهنگ عمومی جامعه به این سمت حرکت کند و آغاز کار آن هم با آموزش و پرورش است.

رضوان ابراهیمی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره استاد معلم و اخلاق شهید مطهری اظهار داشت: وقتی انسان با تربیت صحیح رشد کند و به درجه تکامل برسد، نمونه است و این امر منوط به داشتن مربی و معلم خوب است که می‌تواند، جامعه آینده را طراحی و آماده کند.
وی آثار شهید مطهری را بی‌نظیر و بدون استثنا عنوان کرد و برای راهنمایی افراد جامعه مفید و ارزشمند دانست.

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

موانع و راهکارهای توسعه صادرات در صنعت فرش ماشینی ایران (ویدیو)

آقای مهدی نوروزپور: در سال‌های اخیر، صادرات محصولات نساجی ایران با چالش‌ها و فرصت‌های متعددی…

12 ساعت ago

نمایشگاه اصفهان فرصتی برای نشست های ارزشمند و بین المللی (ویدیو)

نمایشگاه اصفهان جایگاه برگزاری برتر با نشست‌های ارزشمند آقای رضا مشیری رئیس هیئت مدیره و…

14 ساعت ago

بهبود صنعت نساجی ایران: درس‌هایی از ترکیه و راهکارهای پیشنهادی (ویدیو)

مهران مختاری: دکترای نساجی و تجربه ۳۷ ساله در صنعت من، مهران مختاری، با مدرک…

2 روز ago

پیشرفت نمایشگاه اصفهان و افزایش شرکت‌کنندگان و نقاط قوت پس از تهران (ویدیو)

نمایشگاه اصفهان: تجربه و پتانسیل رونق صنعت نساجی نمایشگاه امسال بسیار خوب بود و نسبت…

3 روز ago

پنجاه و نهمین مجمع عمومی انجمن صنایع نساجی ایران

از تأسیس تا پنجاه و نهمین مجمع عمومی انجمن صنایع نساجی ایران یکی از قدیمی…

3 روز ago

استراتژی جدید شرکت آراز در زمینه صادرات محصولات (ویدیو)

نوآوری و کیفیت در قطعات و تجهیزات نساجی با استراتژی جهانی جولا (گروه صنعتی بازرگانی…

3 روز ago