اخبار نساجی

آغاز به کار هیئت مدیره جدید اتاق تعاون در اولین فرصت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مرزنشینان ایران گفت: اتحادیه ها و تعاونی ها خواستار آغاز به کار هیئت مدیره جدید اتاق تعاون در اولین فرصت هستند ولی تا آن زمان نباید کارها متوقف شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل خلیل زاده با اعلام اینکه هیئت مدیره اتاق تعاون ایران باید در اولین فرصت مشخص و کار خود را آغاز کنند، گفت: طبق نظری که انجمن نظارت بر انتخابات ارائه کرده است، هیئت مدیره و بازرسی جدید باید وظایف خود را در قبال بخش غیردولتی تعاون انجام دهند.

عضو انجمن نظارت بر انتخابات اتاق تعاون ایران، اظهار داشت: طبق قانون تنها دیوان عدالت اداری است که می تواند انتخابات اتاق را ابطال و یا لغو کند پس تا آن زمان هیئت مدیره و بازرسی جدید موظف به انجام امور هستند.

خلیل زاده با بیان این مطلب که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم در این انجمن دارای یک رای است، افزود: با توجه به اینکه در آستانه سال بین المللی تعاون قرار داریم نمی توانیم به دلیل مشکلات اتاق تعاون، مسائل بخش تعاون را بلاتکلیف نگاه داریم.

این مقام مسئول در انجمن نظارت بر انتخابات اتاق تعاون، منتظر تعیین تکلیف شدن یک کرسی در اتاق تعاون را باعث توقف امور دانست و بیان داشت: کرسی ها به صورت مادام العمر متعلق به گروه و یا شخصی نیست.

وی خاطر نشان کرد: تصمیمی که انجمن در مورد انتخابات اتاق تعاون گرفته است طبق قانون بوده و قابل تغییر نیست، بنابراین هیئت مدیره و بازرسی جدید اتاق از این پس مسئول پیگیری امور هستند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

خلیل زاده انجام نشدن وظایف و مسئولیت ها توسط هیئت مدیره جدید اتاق تعاون ایران را تخلف دانست و بیان داشت: از طریق هیئت مدیره باید هرچه سریعتر رئیس، دبیرکل و سایر مسئولان مشخص و اعلام شود تا در اولین فرصت انجام وظایف محوله از سر گرفته شود.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مرزنشینان ایران، تصریح کرد:‌ هیئت مدیره جدید اتاق تعاون باید در اولین فرصت برنامه های بخش غیردولتی تعاون را برای سال بین المللی تعاون مشخص و اعلام کنند.

وی این مطلب را هم افزود که تعاونی ها و اتحادیه ها خواستار ادامه فعالیت های اتاق تعاون تا زمان تعیین تکلیف انتخابات آن هستند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×