سومین جشنواره فروش فرش دستباف خراسان جنوبی برگزار می شود

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: سومین جشنواره فروش فرش دستباف استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا کفاشی هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی بیش از پیش فرش دستباف، ایجاد انگیزه و متناسب ‌سازی سلیقه و ذائقه مصرف ‌کننده با تولیدات، برتری فرش دستباف نسبت به سایر کف‌ پوش‌ها، تغییر الگوی مصرف با ارائه تولیدات جدید و متنوع تولیدکنندگان فرش دستباف در سطح فروشگاه‌های منتخب در طول جشنواره عنوان کرد.

وی توسعه و رونق بازار داخلی و اعتمادسازی بین مشتریان علاقه ‌مند به خرید فرش دستباف با نظارت ستاد اجرایی سومین جشنواره فروش فرش دستباف استان خراسان جنوبی را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و افزود: این جشنواره با شعار “هر فروشگاه یک نمایشگاه” برگزار می ‌شود و امیدواریم بتوانیم فرصت مناسبی برای علاقه ‌مندان به این صنعت و هنر ایجاد کنیم.

وی با تاکید بر حمایت و مساعدت مرکز ملی فرش ایران و همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در انجام و برگزاری جشنواره فروش فرش دستباف ادامه داد: دسترسی سریع، اطلاع ‌رسانی و معرفی فرش دستباف بعنوان یک کالای هنری و سرمایه ‌ای، آگاهی دادن به نسل جوان از طریق بیان کیفیت فرش دستباف و تغییر فضای عمومی از نمایشگاه‌های فرش دستباف به فروشگاه‌های فرش دستباف سطح شهرها از اهداف دیگر این جشنواره است.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: فروشگاه مشارکت‌ کننده در این جشنواره فروش خود را با پنج درصد تخفیف در اختیار مشتریان قرار خواهند داد.

وی بیان کرد: درج قیمت و مشخصات فروش بر روی محصول، تضمین اطلاعات و پذیرش خسارت احتمالی در صورت نداشتن انطباق فرش فروخته شده با مشخصات مندرج در برچسب فرش یا فاکتور صادر شده، استفاده از فاکتور ویژه جشنواره و تعهد تعویض یا استرداد حداکثر تا ۷۲ ساعت پس از فروش با شرایط مصوب ستاد اجرایی از جمله شرایطی است که در این جشنواره رعایت می‌ شود.

کفاشی افزود: جشنواره فروش فرش دستباف یک فرصت استثنایی در بازه زمانی محدود است که مصرف ‌کننده می ‌تواند با استفاده از فضای مطلوب به ‌وجود آمده به خرید فرش دستباف اقدام و از شرایط ویژه آن استفاده کند.

وی تصریح کرد: در طول برگزاری جشنواره، کمیتهٔ نظارتی با مسئولیت‌ اتحادیهٔ صنف تولیدکنندگان و بافندگان فرش دست ‌باف استان، بر نحوهٔ برگزاری جشنواره نظارت دارد.

به گفته وی این جشنواره از ۲۲ بهمن در استان آغاز و تا ۲۲ اسفند ماه نیز ادامه خواهد داشت.

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

مصاحبه با آقای مهندس رضا معتمدی مدیر عامل گروه مهندسی و بازرگانی معتمد تکس

لطفا مختصری از تاریخچه گروه معتمد تکس و همچنین فعالیت هایی که تا الان در…

17 ساعت ago

چالش‌ها و دستاوردهای ما در نخستین حضور نمایشگاهی (ویدیو)

چالش‌های اصلی ما در زمینه تولید مواد کمکی رنگرزی، تکمیل و چاپ، مشکلاتی است که…

18 ساعت ago

نمایشگاه‌های صنعتی: ضرورت اصلاحات بـرای حمایت از تولیدکنندگان کوچک (ویدیو)

نمایشگاه‌های صنعتی همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای تجاری و صنعتی در کشور شناخته…

19 ساعت ago

تحولی شگرف در صنعت فرش با واقعیت افزوده!

فروشندگان گرامی، آیا با این چالش‌ها مواجه هستید؟ • مرجوعی بالا در فروش اینترنتی •…

2 روز ago

کمپرسورهای دبل استیج تـوسط شرکت فرافن هـوا (ویدیو)

کمپرسور نقش حیاتی در تأمین انرژی و هوای فشرده مورد نیاز صنایع مختلف ایفا می‌کنند.…

2 روز ago

دستاوردهای مجموعه آکسارای در تولید و صادرات محصولات کالای خـواب (ویدیو)

حضور در نمایشگاه‌ها بسیار اهمیت دارد، اما متأسفانه فاصله زمانی و روزهای برگزاری، به‌خصوص ساعت‌های…

3 روز ago