سومین جشنواره فروش فرش دستباف خراسان جنوبی برگزار می شود

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: سومین جشنواره فروش فرش دستباف استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا کفاشی هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی بیش از پیش فرش دستباف، ایجاد انگیزه و متناسب ‌سازی سلیقه و ذائقه مصرف ‌کننده با تولیدات، برتری فرش دستباف نسبت به سایر کف‌ پوش‌ها، تغییر الگوی مصرف با ارائه تولیدات جدید و متنوع تولیدکنندگان فرش دستباف در سطح فروشگاه‌های منتخب در طول جشنواره عنوان کرد.

وی توسعه و رونق بازار داخلی و اعتمادسازی بین مشتریان علاقه ‌مند به خرید فرش دستباف با نظارت ستاد اجرایی سومین جشنواره فروش فرش دستباف استان خراسان جنوبی را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و افزود: این جشنواره با شعار “هر فروشگاه یک نمایشگاه” برگزار می ‌شود و امیدواریم بتوانیم فرصت مناسبی برای علاقه ‌مندان به این صنعت و هنر ایجاد کنیم.

وی با تاکید بر حمایت و مساعدت مرکز ملی فرش ایران و همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در انجام و برگزاری جشنواره فروش فرش دستباف ادامه داد: دسترسی سریع، اطلاع ‌رسانی و معرفی فرش دستباف بعنوان یک کالای هنری و سرمایه ‌ای، آگاهی دادن به نسل جوان از طریق بیان کیفیت فرش دستباف و تغییر فضای عمومی از نمایشگاه‌های فرش دستباف به فروشگاه‌های فرش دستباف سطح شهرها از اهداف دیگر این جشنواره است.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: فروشگاه مشارکت‌ کننده در این جشنواره فروش خود را با پنج درصد تخفیف در اختیار مشتریان قرار خواهند داد.

وی بیان کرد: درج قیمت و مشخصات فروش بر روی محصول، تضمین اطلاعات و پذیرش خسارت احتمالی در صورت نداشتن انطباق فرش فروخته شده با مشخصات مندرج در برچسب فرش یا فاکتور صادر شده، استفاده از فاکتور ویژه جشنواره و تعهد تعویض یا استرداد حداکثر تا ۷۲ ساعت پس از فروش با شرایط مصوب ستاد اجرایی از جمله شرایطی است که در این جشنواره رعایت می‌ شود.

کفاشی افزود: جشنواره فروش فرش دستباف یک فرصت استثنایی در بازه زمانی محدود است که مصرف ‌کننده می ‌تواند با استفاده از فضای مطلوب به ‌وجود آمده به خرید فرش دستباف اقدام و از شرایط ویژه آن استفاده کند.

وی تصریح کرد: در طول برگزاری جشنواره، کمیتهٔ نظارتی با مسئولیت‌ اتحادیهٔ صنف تولیدکنندگان و بافندگان فرش دست ‌باف استان، بر نحوهٔ برگزاری جشنواره نظارت دارد.

به گفته وی این جشنواره از ۲۲ بهمن در استان آغاز و تا ۲۲ اسفند ماه نیز ادامه خواهد داشت.

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

اولین دوره دموتکس خاورمیانه را با همه مشکلات، مثبت ارزیابی می کنم(ویدیو)

شرکت فرش کلاسیک برای اولین بار در نمایشگاه دموتکس دبی حضور پیدا کرد. به طور…

3 ساعت ago

نمایشگاه دموتکس خاورمیانه در آینده پتانسیل های خود را بیشتر نشان خواهد داد(ویدیو)

شرکت فرش خاطره کویر کاشان در سال 1380 شروع به فعالیت کرده است. در حال…

2 روز ago

رونق نمایشگاه دموتکس خاورمیانه و آینده درخشان برای صنعت فرش (ویدیو)

نمایشگاه دموتکس خاورمیانه بازگشت بسیار خوبی داشته است و این نمایشگاه آینده بسیار خوبی خواهد…

2 روز ago

در نمایشگاه دموتکس دبی پرتعداد بودیم، اما تنهای تنها…

در نمایشگاه دموتکس خاورمیانه که در دبی برگزار شد طبق آمارها ۷۰ درصد  فضای نمایشگاهی…

2 روز ago

برنده اصلی نمایشگاه های فرش ماشینی برگزارکنندگان هستند نه تولید کنندگان!

مهندس روزبه مروج از کارشناسان صنعت فرش ماشینی ایران در گفتگویی با مجله کهن دیدگاه…

2 روز ago

نمایشگاه Hometex استانبول ۲۰۲۴: دنیای منسوجات خانگی

Hometex استانبول، بزرگترین گردهمایی نساجی در اروپا، ایالات متحده آمریکا، خاورمیانه و آفریقا می باشد…

3 روز ago