اخبار نساجی

تعطیلی فروشگاههای لوزام خانگی از خرداد!

 

تعطیلی فروشگاههای لوزام خانگی از خرداد!

رییس اتحادیه کشوری لوازم خانگی گفت: برخی از فروشگاههای لوازم خانگی از ابتدای خرداد تعطیل شده اند اما سازمان امور مالیاتی به جای مشوق های مالیاتی شرایط را روز به روز بغرنج ترمی کند .

محمد طحان پوردر گفت وگو با پانا اظهارکرد : سازمان امور مالیاتی باید در سال حمایت از تولید ملی نقش اول را در حمایت از تولید ملی داشته باشد اما متاسفانه رفتار این سازمان با اصناف و اتحادیه ها دلسرد کننده است .

وی ادامه داد: با رویه ای که سازمان امور مالیاتی در سال جاری در پیش گرفته است بخش عمده ای از تولید کنندگان لوازم خانگی در سال حمایت از تولید ملی به تعطیلی کشیده خواهند شد .

رییس اتحادیه لوازم خانگی خاطرنشان کرد: سازمان امور مالیاتی می تواند در راستای حمایت از تولید ملی مشوقهایی در نظر بگیرد به طورمثال تعیین شود که فروشگاههایی که کالای ایرانی می فروشند از درصد مشخصی از تخفیف برخوردارند .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

طحان پور اضافه کرد: اصناف دارای مشکل هایی هستند اما متاسفانه بسیاری از دستگاههای دولتی از جمله سازمان امور مالیاتی با تولید کنندگان و اصناف همراهی ندارند .

وی با بیان اینکه فروشگاه وی به دلیل اعمال مالیات ۸برابری در سال جاری تعطیل شده است ، خاطرنشان کرد: قصد داشتم پلاکاردی بر در این مغازه نصب کنم با عنوان در سال حمایت از تولید ملی این فروشگاه تعطیل شد اما به دلیل عدم بهره برداری رسانه های خارجی بسیاری از فروشندگان تا کنون این اقدام را انجام نداده اند .

طحان پور اظهارکرد: در مراجعه ای که به اتحادیه انجام شده مشخص شد برای فروشگاهی که یک سال است تعطیل شده و هیچ فعالیتی ندارد ۳۰میلیون تومان مالیات وضع شده است .

رییس اتحادیه لوازم خانگی تصریح کرد: از ابتدای خرداد برخی فروشگاهها تعطیل شده اند و سازمان امور مالیاتی اعلام کرده که فروشگاه باید بسته شود تا پایه مالیاتی ان صفر شود .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×