Categories: اخبار نساجی

شایعه فرود هواپیمای آمریکایی در تهران و واکنش مدیر شرکت فرودگاه‌ها

 

به گزارش بی باک به نقل از سایت مشرق شب گذشته نوشت: یک هواپیمای مسافری آمریکایی که از دوحه به مقصد استانبول در حرکت بود هنگام عبور از آسمان ایران ضمن تماس با برج مراقبت فرودگاه حضرت امام (ره) تهران به دلیل اتمام سوخت تقاضای فرود داشت که پس از موافقت برج مراقبت در فرودگاه امام به زمین نشست که در تمام مدت سوختگیری تمام مسافران در داخل هواپیما بودند.

این هواپیما پس از سوختگیری تهران را به مقصد استانبول ترک کرد.

اما امروز فارس به نقل از مدیر عامل شرکت‌ فرودگاه‌های کشور نوشت: شایعه سوخت‌گیری هواپیمایی آمریکایی در فرودگاه امام (ره) از اساس کذب است چرا که هواپیمای مزبور متعلق به شرکت ماهان و برای پیوستن به ناوگان هوایی کشور خریداری شده است.

محمود رسولی‌نژاد ضمن تکذیب فرود و سوخت‌گیری هواپیمای آمریکایی در فرودگاه امام اظهار داشت: بحث فرود هواپیمای آمریکایی در فرودگاه امام و سوخت‌گیری آن از اساس شایعه و کذب است.

وی ادامه داد: هواپیمای مزبور یک هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی ماهان است که با مجوز سازمان هواپیمایی کشور خریداری و برای الحاق به ناوگان هواپیمایی کشور و انجام مراحل نقل و انتقالات اسناد در فرودگاه امام (ره) فرود آمده است.

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور ضمن تأکید بر اینکه هواپیمای مورد بحث حدود ساعت ۱۶:۳۰ روز گذشته از یکی از شهرهای ترکیه عازم ایران و در فرودگاه بین‌المللی امامفرود آمده است، گفت: حالا اینکه شایعه دور از ذهن آمریکایی بودن این هواپیما از کجا و چرا شکل گرفته است بحثی است که جای تأمل دارد.

وی خاطرنشان کرد: خبر صحیح اینکه شرکت هواپیمایی ماهان مطابق مجوز سازمان هواپیمایی کشور و قراداد‌های فی‌مابین با یکی از کشورها، هواپیمایی را خریداری و وارد کشور کرده است تا مراحل ثبت اسناد و انتقال مالکیت آن به ایران طی شود.

وی با اشاره به اینکه بعد از انجام مراحل اداری این هواپیما نیز به چرخه ناوگان هوایی ایران خواهد پیوست، تصریح کرد: مطابق برآوردهای صورت گرفته حدود دو هفته زمان نیاز است که بروکراسی‌های اداری و ثبتی هواپیمای مزبور طی شده و آماده قرار گرفتن در مسیر پرواز شود.

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

بازگشت ایران به صحنه بین المللی در نمایشگاه دموتکس دبی

مصاحبه با آقای مهرداد زکی پور کارشناس صنعت فرش ماشینی: نمایشگاه دموتکس خاورمیانه با یک…

24 ساعت ago

به برگزارکنندگان دموتکس دبی اعتماد داریم و به آینده آن امیدواریم

مصاحبه با آقای سعید منزوی زاده مدیر عامل قالی سلیمان: نمایشگاه دموتکس دبی بعد از…

2 روز ago

فرش بهشتی در مسیر گسترش صادرات؛ اینبار دموتکس دبی

مصاحبه با آقای محمد بهشتی مدیرعامل فرش بهشتی: شرکت فرش بهشتی با توجه به اینکه…

2 روز ago

با حمایت دموتکس، دبی را به مرکز تجارت فرش ایرانی تبدیل می کنیم

مصاحبه با آقای مرتضی سودایی مدیر عامل قالی زرتشت: قالی زرتشت از سال 2014 حضور…

3 روز ago

استقبال از قالیچین در نمایشگاه دموتکس دبی ما را شگفت زده کرد

محمد جواد کمالیان مدیر عامل شرکت قالیچین: خدمات شرکت قالیچین : زمینه های معرفی محصولات…

3 روز ago

فرش سورنا و استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی فرش

مصاحبه با آقای رضا محمودیان مدیر شرکت فرش سورنا در نمایشگاه دموتکس دبی 2024: فرش…

3 روز ago