شرکت اونزکورنینگ ظرفیت تولید پارچه شیشه خود را در آسیا بالا می برد

شرکت اونزکورنینگ ظرفیت تولید پارچه شیشه خود را افزایش می دهد، افزایش تولید در کارخانه های چانزهو و دودیان در چین و تالوجا در هندوستان انجام می شود که هدف آنها حمایت از تولید کنندگان تیغه های توربین بادی در آسیا است. با سرمایه گذاری روی این سه کارخانه که در حال تولید پارچه شیشه هستند، به ظرفیت تولید ۳/۱ برابر اضافه می شود و برای بازار رو به رشد انرژی بادی منطقه از جمله بازار چین، پارچه شیشه فراهم می شود. توسعه مذکور از قبل مورد نظر بوده و طی سه ماهه آخر امسال به نتیجه می رسد.

سانیل ساکسنا، مدیر عامل ‏Technical Fabrics OVC‏ در منطقه آسیا – اقیانوسیه اظهار داشت: طی ۲۰ سال اخیر شرکت اونزکورنینگ پیشگام تولید رووینگ و پارچه هایی بوده که مورد نظر بزرگترین سازنده های پره های توربین های بادی بوده است. توسعه ظرفیت تولید پارچه در چین و هندوستان ما را قادر می سازد بیشتر نیازهای رو به رشد مشتریان خود را در منطقه ارضا کنیم.

چاک دانا، نماینده گروه کامپوزیت گفت: “ظرفیت تولید یکی دیگر از نشانه های تعهد شرکت به انرژی بادی است” دانا توضیح داد: برای تضمین یک آینده روشن، به انرژی بادی تجدید شدنی نیاز داریم. کامپوزیت ها در کاربردهای انرژی بادی فواید زیادی دارند و شرکت اونزکورنینگ محصولاتی تولید کرده است که اختصاصی بوده و برای کارایی بالا و کاربرد ورقه شدن پیشرفته در پره های توربین توسعه پیدا کرده اند. تولید این محصولات ادامه پیدا می کند تا انرژی بادی با منابع سنتی نیروی برق رقابت کند.

به نقل از شرکت مشاور ‏BTM‏ واقع در دانمارک، که شرکتی تخصصی در زمینه انرژی های قابل تجدید است. انتظار می رود تا اواخر امسال ظرفیت انرژی بادی در آسیا حدود ۴۵ درصد رشد داشته باشد و از کل ظرفیت ۲۲۰۰۰ مگاوات سال ۲۰۰۸ به ظرفیت ۳۲۰۰۰ مگاوات برسد. بی تی ام معتقد است کشور چین پیشگام رشد انرژی بادی در آسیا است و انتظار میرود تا پایان سال ۲۰۱۰ ظرفیت خود را ۶۰ درصد افزایش دهد.

منبع: موسسه کامپوزیت ایران

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

موفقیت نمایشگاه دموتکس خاورمیانه: ارزیابی مثبت خانم آذلبار (ویدیو)

خانم آذلبار نماینده شرکت نمایشگاهی دموتکس در ایران نمایشگاه دموتکس خاورمیانه (دموتکس دبی) که در…

14 ساعت ago

دموتکس دبی بهترین موقعیت برای پیشرفت شرکت های ایرانی

آقای محمد شیفع رجالی مدیر عامل فرش کلاسیک در مصاحبه با مجله کهن فرمودند: نمایشگاه…

1 روز ago

سازماندهی نمایشگاه دموتکس دبی در چهارماه یک موفقیت بزرگ بود (ویدیو)

خانم سونیا ودا کاستلانو مدیر جهانی نمایشگاه های دموتکس در گفتگویی با مجله نساجی کهن…

1 روز ago

نمایشگاه دموتکس راهی برای صادرات فرش به اقصی نقاط جهان (ویدیو)

گفتگو با آقای حاج محمد داوود مدیرعامل فرش و گلیم بهارستان: آقای حاج محمد داوود…

1 روز ago

رکورد جدید فرش عظیم زاده در نمایشگاه دموتکس دبی ۲۰۲۴ (ویدیو)

شرکت فرش عظیم‌زاده یکی از شرکت‌های معروف و معتبر در زمینه تولید و فروش فرش…

2 روز ago

محصولی جدید از فرش اکباتان

فرش اکباتان در راستای هدف خود که همگام بودن با تکنولوژی روز دنیا می‌باشد ؛…

4 روز ago