Categories: اخبار نساجی

شروع توزیع کارت ورود به جلسه نخستین مرحله آزمون های سراسری مهارت

 

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از توزیع کارت نخستین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای پایان دوره کارآموزان مراکزآموزش فنی و حرفه ای در بخش های دولتی وخصوصی و نخستین آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان و صنایع دستی، فرش و نان و غله از امروز تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، کورش پرند اظهار داشت: نخستین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله و…)روز پنجشنبه هفته جاری(۱۰ اردیبهشت ماه)و نخستین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال ۱۳۹۴ پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای روز جمعه (۱۱ اردیبهشت ماه) برگزار می شود.

پرند تصریح کرد: ۱۱۷ هزار و ۶۸۶ نفر در نخستین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال ۱۳۹۴ در یکهزار و ۳۴۸ حرفه ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۵۲ هزار و ۹۸۵ نفر مرد و ۶۷ هزار و ۷۰۱ نفر زن هستند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، گفت: تعداد ثبت نام کنندگان در نخستین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال جاری ۶۸ هزار و ۴۲۷ نفر در خوشه خدمات، ۳۳ هزار و ۸۰۶ نفر در خوشه صنعت، تعداد هشت هزار و سه نفر در خوشه کشاورزی، تعداد ۸۰ نفر در خوشه فناوری های راهبردی و تعداد هفت هزار و ۳۷۰ نفر در خوشه فرهنگ و هنر ثبت نام کرده اند.

پرند ادامه داد: ۱۷ هزار و ۲۹۰ نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان در ۲۲ حرفه که پنجشنبه هفته حاری برگزار می شود، ثبت نام کرده اند که از این تعداد۱۷ هزار و ۲۸۳ نفر مرد و هفت نفر زن هستند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزود: چهار هزار و ۶۲۰ نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنایع دستی، فرش و نان در ۷۲ حرفه که روز پنجشنبه برگزار می شود، ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۶۴۳ نفر مرد و ۳ هزار و ۹۷۷ نفر زن هستند.

پرند بااشاره به مراحل اجرای آزمون های سنجش مهارت، گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش های صنعت ساختمان ، تفاهمنامه ها(صنایع دستی، فرش و نان و غله و…)که پیشتر در موعد مقرر برای شرکت در آزمون های مذکور ثبت نام کرده اند، می توانند تا چهارشنبه هفته جاری (نهم اردیبهشت ماه) با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

پرند ادامه داد: همچنین متقاضیان شرکت در نخستین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت در سال ۱۳۹۴ (کارآموزان بخش های دولتی و آموزشگاه های آزاد) که پیشتر برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام نموده اند، تا روز چهارشنبه با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

وی گفت: داوطلبان پس از شرکت آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه نمایند.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت، تصریح کرد: در صورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می توانند با شماره تلفن های ۳۲۵۱۹۶۱۶-۰۲۶ ، ۳۲۵۱۹۷۲۷-۰۲۶ و ۳۲۵۲۲۲۵۶- ۰۲۶ و یا با مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس بکیرند.

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

استقبال عالی از چهارمین دوره نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان(ویدیو)

چهارمین دوره نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان با بازخورد بسیار عالی و به صورت…

17 ساعت ago

نمایشگاه کاشان فرصتی برای کنار هم قرار گرفتن تولیدکنندگان صنعت فرش ماشینی(ویدیو)

کاشان به عنوان قطب صنعت فرش پتانسیل های خوبی در حوزه توسعه بازار هایی برای…

18 ساعت ago

کنارهم قرارگرفتن تولیدکنندگان راهی برای رشد وموفقیت صنعت نساجی(ویدیو)

شرکت کامل پتروتک شیمی یک شرکت دانش بنیان است که در زمینه تولید مواد اولیه…

18 ساعت ago

صنعت پوشاک و منسوجات، تجارت بین الملل و الگویابی صادرات به اروپا

ترجمه و اقتباس، تدوین و تحلیل: ابوالفضل قندچی/ دارای دکترای مهارتی (DBA) عصر جدید تجارت…

2 روز ago

هـدف شـرکت فـرجاد تـوان آسـیا کمک به صنعت فرش ماشینی ایران (ویدیو)

نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی باید در سال های آینده قوی تر و موفق تر…

3 روز ago

بـرگزاری نـمایشگاه صنـایع وابـسته فـرش ماشینی موجب رونق این صنعت می شود(ویدیو)

چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان بعد از ۳سال برگزار شد. این…

3 روز ago