اخبار نساجی

فروش فوق العاده ۱۸۰شعبه فروشگاه زنجیره ای رفاه در سراسر کشور

 

تهران – مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه از فروش فوق العاده در ۱۸۰ شعبه این فروشگاه در سراسر کشور در آستانه سال نو خبرداد و گفت : کالاها با تخفیف هشت تا ۲۵ درصد عرضه می شود .

به گزارش ایرنا ،’ محمدرضا رشیدی’ روز سه شنبه در نشستی با خبرنگاران عنوان کرد : اجناس عرضه شده در فروشگاه های زنجیره ای رفاه که هم اکنون تعداد آنها به ۱۸۰ فروشگاه رسیده از کیفیت و تنوع مناسبی برخوردار است و مردم به راحتی می توانند نیازهای خود را با قیمتی پایین تر از سطح بازار خریداری کنند .

وی با اشاره به راه اندازی شعبه ای جدید از فروشگاه های زنجیره ای رفاه در استان گلستان ، شهرستان گرگان ، عنوان کرد : براساس برنامه ریزی ها برآنیم تا تعداد فروشگاه ها را به عدد ۲۰۰ برسانیم .

رشیدی این موضوع را نیز توضیح داد که براساس برنامه بلند مدت درنظراست تا تعداد فروشگاه های زنجیره ای رفاه به هزار شعبه برسد .

یادآور می شود: فروشگاه های زنجیره ای رفاه در سال ۷۴ و با هدف کمک به تنظیم بازار راه اندازی شد .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه می گوید ارایه خدمات مختلف ازجمله ارایه سبد تخفیفی ویژه هر ۱۵ روز یک بار حاوی ۵۰ قلم مورد نیاز مردم ، تنوع کالایی ، صرفه جویی در وقت ، ارایه خدمات الکترونیکی (استفاده ازرفاه کارت با اعتبار سه ساله )از جمله خدمات کنونی این فروشگاه است .

وی با اشاره به آغاز فروش اینترنتی و مجازی شعب فروشگاه های زنجیره ای رفاه در سه استان تهران ، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی گفت : تاکنون بیش از یک هزار رفاه کارت برای دستگاه های مختلف متقاضی صادر شده است .

رشیدی همچنین گفت : براساس صورت های مالی چند سالی است که فروشگاه های زنجیره ای رفاه سود ده هستند و سود به دست آمده بین مردم و سهامداران تقسیم می شود .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×