Categories: اخبار نساجی

شهرداری؛ هایپراستار و بیست ‌میلیارد تومان ناقابل

 

این روزها کمیسیون امنیت ملی به دنبال اثبات صهیونیستی بودن هایپراستار در ایران است. شهرداری تهران قرارداد ۲۰ساله با این مجموعه منعقد کرده است. قراردادی به مبلغ ۲۰‌میلیارد تومان.

فالگوش که می‌ایستی به خیلی چیزها شک می‌کنی، حتی به چشم و گوش خودت. شاید اگر شهرداری‌چی‌ها می‌دانستند مقصد امروز فالگوش خیابان بهشت است کمی بیشتر حواسشان را جمع می‌کردند تا ما در این کادر ننویسیم از اعطای مجوز و عقد قرارداد بین شرکت «کارفوور» و شهرداری تهران. ما بی‌طرفیم و فقط شنیده‌ایم.

البته شاید این شنیده ما ابزاری باشد برای مقابله حامیان رییس پاستور با حامیان رییس بهشت ولی به ما ربطی ندارد. ما نه در تنور پاستورنشینان می‌دمیم و نه اهالی خیابان بهشت. کمی به اخبار روزهای قبل مراجعه کنید، این ادعای ما کاملا مشهود است.

این روزها کمیسیون امنیت ملی به دنبال اثبات صهیونیستی بودن هایپراستار در ایران است. شهرداری تهران قرارداد ۲۰ساله با این مجموعه منعقد کرده است. قراردادی به مبلغ ۲۰‌میلیارد تومان. یکی از وزارتخانه‌ها اعلام می‌کند طرف قرارداد شهرداری، صهیونیستی است.

شهرداری نه تنها ‌درصدد ابطال قرارداد برنمی‌آید که با راهنمایی این نهاد، شرکت مذکور پس از تغییر نام به «هایپراستار» پای میز مذاکره می‌نشیند. شهرداری‌چی‌ها به اصطلاح بازاری‌ها «دبه درمی‌آورند»، شکایت می‌کند و پس از کش‌وقوس‌های فراوان، بازنده بازی. هایپراستار رشد می‌کند. اصفهان، شیراز و تهران سه مقصد اول سرمایه‌گذاران شرکت «کارفوور» در ایران است.

کمیسیون امنیت ملی حساس شده است، بیرون گود نشسته‌ها می‌گویند «هایپر» هماهنگ نکرده و گرفتار شده است. عده‌ای هم می‌گویند «هایپر» بزرگ‌ترین رقیب فروشگاه‌های زنجیره‌ای وطنی است و ائتلافی بزرگ برای اخراج آن شکل گرفته است.

به هر حال ما شنیده‌ایم و نوشتیم تا شما هم بدانید برادران شهرداری «گل به خودی» قرن را زده‌اند. منظور از خودی دوستان اصولگرا در سیاست هستند که به هم‌نشینی با شرکت‌های صهیونیستی حساسیت زیادی دارند. ما فقط می‌توانیم بگوییم خدا را شکر که خیابان بهشت در اختیار جریان‌های غیراصولگرایی نیست. فالگوش که می‌ایستی، به خیلی چیزها شک می‌کنی…

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

استقبال عالی از چهارمین دوره نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان(ویدیو)

چهارمین دوره نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان با بازخورد بسیار عالی و به صورت…

2 روز ago

نمایشگاه کاشان فرصتی برای کنار هم قرار گرفتن تولیدکنندگان صنعت فرش ماشینی(ویدیو)

کاشان به عنوان قطب صنعت فرش پتانسیل های خوبی در حوزه توسعه بازار هایی برای…

2 روز ago

کنارهم قرارگرفتن تولیدکنندگان راهی برای رشد وموفقیت صنعت نساجی(ویدیو)

شرکت کامل پتروتک شیمی یک شرکت دانش بنیان است که در زمینه تولید مواد اولیه…

2 روز ago

صنعت پوشاک و منسوجات، تجارت بین الملل و الگویابی صادرات به اروپا

ترجمه و اقتباس، تدوین و تحلیل: ابوالفضل قندچی/ دارای دکترای مهارتی (DBA) عصر جدید تجارت…

3 روز ago

هـدف شـرکت فـرجاد تـوان آسـیا کمک به صنعت فرش ماشینی ایران (ویدیو)

نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی باید در سال های آینده قوی تر و موفق تر…

4 روز ago

بـرگزاری نـمایشگاه صنـایع وابـسته فـرش ماشینی موجب رونق این صنعت می شود(ویدیو)

چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان بعد از ۳سال برگزار شد. این…

4 روز ago