اخبار نساجی

لیفان ۱۸۰۰ وارد بازار ایران می شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

سخنگوی گروه صنعتی کرمان خودرو از برنامه ریزی برای عرضه خودروی لیفان ۱۸۰۰ به بازار ایران خبر داد.

محمدجعفر مجذوبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته خودروی لیفان ۱۸۰۰ به زودی وارد بازار ایران خواهد شد.

وی با بیان این که این خودرو استاندارد یورو ۴ را پاس خواهد کرد، خاطرنشان کرد: لیفان ۱۸۰۰ خودروی مناسبی بوده و حتی ممکن است جایگزین لیفان ۵۲۰ و ۶۲۰ فعلی شود.

سخنگوی گروه صنعتی کرمان خودرو در خصوص قیمت لیفان ۱۸۰۰، اظهار کرد: این خودرو مطمئنا از لیفان ۶۲۰ گران تر خواهد بود.

به گفته وی، حجم موتور این خودروی جدید ۱۸۰۰ سی سی است.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر گروه صنعتی کرمان خودرو دو محصول سواری شرکت لیفان چین تحت عنوان لیفان ۵۲۰ و لیفان ۶۲۰ را در ایران تولید می کند. البته پیش از این سخنگوی این گروه خودروسازی از احتمال توقف تولید لیفان ۵۲۰ در سال ۱۳۹۱ به دلیل احتمال عدم پاس کردن استانداردهای یورو ۴ خبر داده بود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در حال حاضر لیفان ۵۲۰ چندان در سطح نمایندگی های فروش گروه صنعتی کرمان خودرو موجود نیست. لیفان ۶۲۰ نیز در مدل ۱۶۰۰ سی سی به قیمت حدود ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مدل ۱۸۰۰ سی سی نیز با قیمت حدود ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در سطح نمایندگی های فروش گروه صنعتی کرمان خودرو عرضه می شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×