Categories: اخبار نساجی

عملکرد امور مالی اتاق تهران مطابق با استانداردهای حسابداری است

 

گزارش حسابرسی اتاق تهران برای سال مالی گذشته تهیه و برای اعضای هیات نمایندگان اتاق تهران ارسال شده است. این گزارش همچنین در اختیار اعضای اتاق تهران قرار می‌گیرد.

محمدمهدی راسخ با بیان این خبر افزود: «این گزارش که به صورت‌های مالی اتاق تهران شامل ترازنامه ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۰ و هزینه و جریان وجوه نقد برای سال مالی منتهی به این تاریخ پرداخته با اتمام بررسی‌ها تکمیل شده و در اختیار هیات نمایندگان اتاق تهران قرار داده شده است. از طرفی به لحاظ شفافیت اطلاعات، این گزارش در اختیار اعضای محترم اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی تهران قرار می‌گیرد.»

به گفته دبیرکل اتاق بازرگانی تهران مسئولیت حسابرسی صورت‌های مالی اتاق تهران برعهده موسسه‌ای گذاشته شده که برابر استانداردهای حسابرسی و به صورت حرفه‌ای تمامی منابع، شواهد و اطلاعات موجود را بررسی کرده تا از صحت و درستی اسناد و مدارک مالی اطمینان پیدا کنند. مطابق با استانداردهای حسابداری، مسئولیت تهیه صورت‌های مالی با هیات رئیسه اتاق تهران است که طراحی، اعمال و حفظ کنترل‌های داخلی مربوط به تهیه صورت های مالی را دربر می‌گیرد.

محمد مهدی راسخ افزود: «علاوه بر صحت صورت‌های مالی، روش‌های حسابداری و معقول بودن برآوردها و تخمین‌های هیات رئیسه نیز از جمله ارزیابی‌های حسابرسی است که در کنار گردش مالی اتاق و اسناد و مدارک مالی مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد». راسخ با مطلوب خواندن نتیجه گزارش حسابرسی اتاق تهران از تاکید هیات رئیسه و عوامل اجرایی بر دقت کامل و نظارت کافی بر روند گردش مالی اعم از کسب درآمد و هزینه‌کرد آن در پارلمان بخش خصوصی خبر داد.

براساس گفته دبیرکل اتاق تهران موسسه‌ای که مسوول حسابرسی اتاق تهران بوده با اتمام بررسی‌های خود و جمع‌بندی و تهیه گزارشی که به هیات نمایندگان اتاق تهران ارسال شده است درباره وضعیت مالی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران آورده که عملکرد مالی و جریان‌های نقدی در سال مالی منتهی به تاریخ ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۰ از تمام جنبه‌های با اهمیت، طبق استانداردهای حسابداری و به نحو مطلوب بوده است. تصویر متن کامل گزارش حسابرسی سال ۱۳۹۰ اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی تهران عینا تقدیم اعضای محترم اتاق می‌شود.

 

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

از هنر تا صنعت، اسپیروگراف و مکانیزم تراورس

قاسم حیدری، فوق لیسانس تکنولوژی نساجی وقتی از هنر در صنعت نام برده می شود،…

18 ساعت ago

موفقیت مخترع ایرانی با ارائه طرح نوآورانه بازیافت منسوجات در جشنواره اختراعات ژنو سوئیس

نمایشگاه بین المللی و تخصصی اختراعات ژنو که از سال 1972 میلادی همه ساله زیر…

19 ساعت ago

شروع ضعیف نمایشگاه صنایع وابسته فـرش ماشـیـنی کاشـان در سـال اول(ویدیو)

چهارمین نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان در سال اول برگزاری خود در سایت نمایشگاهی…

2 روز ago

فواصـل کم بین برگـزاری نـمایشگـاه ها باعث پایین آمدن کیفیت آن ها میشود(ویدیو)

کاشان قطب صنعت نساجی ایران است. شهر کاشان پتانسیل های بسیار زیادی در زمینه صنعت…

2 روز ago

استقبال عالی از چهارمین دوره نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان(ویدیو)

چهارمین دوره نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان با بازخورد بسیار عالی و به صورت…

6 روز ago

نمایشگاه کاشان فرصتی برای کنار هم قرار گرفتن تولیدکنندگان صنعت فرش ماشینی(ویدیو)

کاشان به عنوان قطب صنعت فرش پتانسیل های خوبی در حوزه توسعه بازار هایی برای…

6 روز ago