فراخوان چهارمین جشنواره مد و لباس فجر منتشر شد

 

دبیرخانه چهارمین جشنواره مد و لباس فجر، فراخوان چهارمین دوره این رویداد بزرگ هنری را در ۹ بخش تخصصی منتشر کرد.

به گزارش هنرآنلاین این جشنواره در ۹ بخش مسابقه شامل (لباس بانوان، آقایان، کودکان، نوجوانان، بخش طراحی زنده لباس، کیف و کفش و طراحی پارچه)، بخش علمی و دانشگاهی شامل (بخش رقابتی عملی و علمی، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، بخش آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای ) بخش فرهنگی و هنری شامل (رقابتی، غیر رقابتی، فیلم و تاتر) بخش موسسات هنری مد و لباس، بخش صنعت و فناوری‌های نوین، بخش سازمان‌ها، اتحادیه‌ها وانجمن‌ها، استان ها و اقوام، عرضه محصولات کاربردی اسلامی ایرانی و بین‌الملل برگزار می‌شود.

در بخش ابتدایی این فراخوان آمده است: با عنایت به الطاف الهی و در آستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در ارائه سبک زندگی اسلامی و ایرانی بنیاد ملی مد و لباس با مشارکت و همکاری هنرمندان و فعالان ودست اندرکاران عرصه طراحی و تولید پوشاک، و با مساعدت ویژه کارگروه ساماندهی مد و لباس چهارمین جشنواره بین‌المللی مد ولباس فجر را در نیمه اول اسفندماه ۱۳۹۳ برگزار می‌کند.

در این فراخوان آمده: شرکت در جشنواره مد و لباس فجر بر اساس بخش‌های مختلف، برای تمام طراحان، تولید کنندگان، عرضه کنندگان و فرهیختگان حوزه مد و لباس کشور آزاد بوده و متقاضیان می‌بایست با مراجعه به سایت و یا مراجعه حضوری به دبیرخانه جشنواره و با طی مراحل اقدام به ثبت نام کنند.
از سوی دیگر در این دوره حوزه های تازه‌ای چون کیف و کفش و طراحی پارچه و طراحی زنده در بخش مسابقه، فیلم وتاتر در بخش فرهنگی و هنری و همچنین رقابت کتاب‌ها در بخش علمی و دانشگاهی به جشنواره افزوده شده است.

همچنین بر اساس مقررات جشنواره هر طراح می‌تواند حداکثر با ارایه ۱۰ اثر بدون تکرار رنگ و سایز در هر بخش جشنواره شرکت کرده و از هر هنرمند حداکثر۳ طرح به هریک ازبخش های مسابقه راه پیدا خواهد کرد.

در این فراخوان همچنین به تفصیل برنامه‌های کارگاه‌ها و نشست‌های جشنواره با موضوع‌های مشخص اعلام شده است. همچنین دبیرخانه جشنواره ملاک‌ها و شاخصه‌های داوری ها را به شکل کامل در هر بخش منتشر کرده است.
طراحان و هنرمندان می‌توانند برای ثبت نام و دریافت فراخوان کامل جشنواره و فرم ثبت نام به سایت http://www.iranmode.com به عنوان پورتال اختصاصی بنیاد ملی مد و لباس مراجعه کنند. مرحله ارسال آثار بخش مسابقه بر روی کاغذ، مقوا و یا لوح فشرده ۱۰ بهمن ماه به پایان می رسد.
چهارمین جشنواره مد و لباس فجر ۵ تا ۱۱ اسفند ماه در تهران برگزار می‌شود.

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

دموتکس دبی بهترین موقعیت برای پیشرفت شرکت های ایرانی

آقای محمد شیفع رجالی مدیر عامل فرش کلاسیک در مصاحبه با مجله کهن فرمودند: نمایشگاه…

7 ساعت ago

سازماندهی نمایشگاه دموتکس دبی در چهارماه یک موفقیت بزرگ بود (ویدیو)

خانم سونیا ودا کاستلانو مدیر جهانی نمایشگاه های دموتکس در گفتگویی با مجله نساجی کهن…

11 ساعت ago

نمایشگاه دموتکس راهی برای صادرات فرش به اقصی نقاط جهان (ویدیو)

گفتگو با آقای حاج محمد داوود مدیرعامل فرش و گلیم بهارستان: آقای حاج محمد داوود…

13 ساعت ago

رکورد جدید فرش عظیم زاده در نمایشگاه دموتکس دبی ۲۰۲۴ (ویدیو)

شرکت فرش عظیم‌زاده یکی از شرکت‌های معروف و معتبر در زمینه تولید و فروش فرش…

1 روز ago

محصولی جدید از فرش اکباتان

فرش اکباتان در راستای هدف خود که همگام بودن با تکنولوژی روز دنیا می‌باشد ؛…

3 روز ago

فرش بهشتی در دموتکس ۲۰۲۴ دبی

حضور صنایع در جوامع بین المللی به صورت تخصصی در هر شاخه از صنعت اهمیت…

4 روز ago