فروش مبل در کنار فرش دستباف آذربایجان شرقی

مدیر عامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف روستایی آذربایجان شرقی گفت: این اتحادیه در کنار فرش دستباف روستایی به عرضه محصولات چوبی و مبلمان نیز می پردازد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، صفر امانی امروز دوشنبه با اعلام این خبر گفت: امروزه اکثر مردم دوست دارند رنگ و دکوراسیون منزلشان با یکدیگر هماهنگی های لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه هماهنگی پرده، مبل و کف پوش منزل همیشه مورد انتظار مشتریان فرش دستباف است، اظهار داشت: مشتریان همیشه فرش هایی را می خواهند که با مبل و دکوراسیون منزلشان هماهنگی و تناسب لازم را داشته باشند و به همین دلیل وقت خود را برای پیدا کردن مبل و یا فرش هماهنگ صرف می کنند.

امانی تصریح کرد: در این راستا اتحادیه تعاونی های فرش دستباف روستایی آذربایجان شرقی برای رعایت وقت و نظر مشتریان و صرفه جویی در انتخاب فرش و مبل مورد پسند خود در کنار فرش دستباف اقدام به دایر کردن فروشگاه مبل با طرح ها و رنگ های مشتری پسند و با کیفیت بالا بتوانند نیاز مشتریان را با قیمت مناسب در کنار عرضه فرش دستباف برآورده سازد.

۲۰۹ دوره آموزشی مهارتی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای ۹ دی تبریزدر سال۹۱ برگزار شد

رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای ۹ دی تبریز از اجرای ۲۰۹ دوره آموزشی مهارتی در طی سال ۹۱ در این مرکز خبر داد.

اکبر علمی اظهار داشت: این ۲۰۹ دوره آموزشی در مرکز ثابت دولتی، دانشگاه تبریز، آموزش صنایع، پادگان، زندان، شعب سیار شهری و روستائی شهرستان تبریز برگزار شده است.

علمی با اشاره به سیاست سازمان آموزش فنی وحرفه ای مبنی بر اجرای عدالت آموزشی گفت: در راستای بهره مندی اقشار مختلف جامعه از آموزش های مهارتی برای بیش از ۲۲۰ دوره در مرکز ثابت در سال ۹۲ برنامه ریزی شده است.

راهبردهای کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در حوزه حمایتی اعلام شد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: راهبردهای عملیاتی این نهاد در حوزه حمایتی برای اجرا در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تهیه و تدوین شده است.

حسین دشتی با بیان این مطلب افزود: از جمله این راهبردها توجه به سلامت خانواده به گونه ای که پوشش خدمت بهداشت و درمان مددجویان کامل گردد،توجه فراگیر به مقوله اشتغال بگونه ای که پوشش خدمات بهداشت و درمان مددجویان کامل گردد و توجه به توسعه وامهای مددجویی به گونه ای که نقش وام بعنوان یک خدمت اقتصادی در زندگی مددجویان برجسته گردد هستند.

وی اضافه کرد: توجه جدی به توسعه همکاری با خیریه ها بمنظور تقسیم کار و کم کردن فشاربه مددجویان تحت حمایت راهبرد دیگر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در سال جاری است.

۵۲ ماده معدنی در آذربایجان شرقی یافت می شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از برگزاری دومین جلسه ستاد اجرایی امور معدنی آذربایجان شرقی با حضور معاون صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

محمد جعفر عظمایی ضمن بیان این مطلب افزود: در جلسه فوق چگونگی انجام مطالعات و اکتشافات جامع راهبردی در بخش معدن استان با تامین اعتبار توسط وزارتخانه از محل درآمد حقوق دولتی بهره برداری معادن طی سال ۹۲، بررسی شد.

وی همچنین افزود: از سال ۹۲ صدور اجازه انجام فعالیت های معدنی در محدوده مسجد داغی جلفا، نبی جان کلیبر و آستمال ورزقان، با لحاظ مسائل زیست محیطی و منایع طبیعی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام می پذیرد.

عظمایی تصریح کرد: نحوه واگذاری محدوده های فوق با رعایت ماده ۱۵ آیین نامه اجرایی قانون معادن از طریق مزایده انجام خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: در جلسه فوق مقرر شده است که اعطای تسهیلات جهت اکتشاف، بهره برداری ایجاد، تجهیز و نوسازی و سرمایه در گردش واحد های معدنی و صنایع معدنی به میزان ۵۰۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در سال جاری صورت پذیرد.

عظمایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از کل ۶۸ ماده معدنی موجود در کشور بیش از ۵۲ مورد از آن ها در استان ما یافت می شود که با اتخاذ تدابیر لازم در جهت بهره برداری از این معادن ،شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش ایران اسلامی در آینده ای نه چندان دور خواهیم بود.

وی همچنین با بیان اینکه بیش از ۵۶۷ معدن در استان وجود دارد گفت: تنها ۳۶۲ مورد از منابع موجود در استان آذربایجان شرقی فعال هستند.

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

پرزینگی در نخ، علت ها و طریقه جلوگیری از آن

پرزینگی در نخ بوسیله الیاقی که از نخ بیرون آمده اند ایجاد میشود. موئینگی به…

1 روز ago

شرکت آراز: معرفی محصولات هوشمند مانیتورینگ و کنترل کیفیت در صنعت بافندگی (ویدیو)

شرکت آراز علاوه بر فعالیت در حوزه ماشین‌های گردبافی، محصولات مانیتورینگ پیشرفته‌ای برای کنترل و…

2 روز ago

جامعه پژوهشی و رشته فرش: بررسی کیفیت و راهکارهای بهبود

وضعیت کنونی و چشم‌انداز فارغ‌التحصیلان رشته‌های صنایع دستی و فرش در ایران جامعه کنونی شاهد…

5 روز ago

نمایشگاه نساجی: فرصتی برای بهبود فروش و چالـش‌های واردات بی‌رویه (ویدیو)

نمایشگاه‌ نساجی همواره فرصتی بی‌نظیر برای ارائه محصولات جدید و ایجاد تعاملات سازنده میان تولیدکنندگان…

6 روز ago

حوله‌های مسافرتی: سبکی و کارایی در سفرهای شما

حوله‌های مسافرتی به عنوان یکی از لوازم ضروری سفر، نقش مهمی در افزایش راحتی و…

6 روز ago

درخواست دقت و ریزبینی در انتخاب مسئول حوزه صنایع دستی و فرش

سخنی کوتاه با رئیس جمهور؛ ضمن تبریک به رئیس جمهور جدید جناب آقای دکتر پزشکیان،…

6 روز ago