اخبار فرش ماشینی

دیدار اعضای انجمن اتحادیه ماشین سازان فرانسوی با هیأت رئیسه اتاق کاشان برای افزایش روابط تجاری

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

اعضای انجمن ماشین‌سازان فرانسه در اتاق کاشان حضور یافته و در خصوص راهکارهای افزایش روابط تجاری با اعضای هیأت رئیسه این اتاق کاشان و جمعی از فعالان صنعت نساجی کاشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اتاق ایران به نقل از اتاق کاشان، «محمود تولائی» رئیس اتاق کاشان گفت: «هرچند صنعت ساخت ماشین آلات نساجی فرانسه در تعداد محدودی از حوزه ها فعال است، اما توانسته است با سرمایه گذاری بر تحقیق و پژوهش در حوزه‌‌هایی مانند ریسندگی الیاف بلند و تولید منسوجات بی بافت از کشورهای پیشرو در دنیا به حساب آید.»

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

وی افزود: «امیدوار هستیم که با گشایش خطوط مالی و اعتباری بین ایران و اروپا، دوباره این کشور جایگاه خوبی در توسعه و نوسازی صنعت نساجی ایران بدست آورد، البته با توجه به این‌که رقبای این شرکت‌ها از کشورهای ایتالیا و بلژیک حتی در زمان تحریم با وجود محدودیت‌های یکسان همکاری مؤثری با فعالان اقتصادی ایرانی داشته‌اند، بنابراین جبران گذشته، نیازمند گام‌های محکم و بلند و حضور قوی و پویا در بازار ایران است.»

تولائی در ادامه به معرفی کوتاهی از شرکت‌های ماشین‌ساز فرانسوی پرداخت و خدمات پس از فروش و تأمین قطعات را دارای نقش مؤثری برای خرید محصولات آن‌ها دانست و از شرکت اشتابی خواست که به رعایت این موارد توجه ویژه داشته باشد و همچنین از تأسیس انبار قطعات شرکت اشلومبرگر در شهرستان کاشان خبر داد.

در ادامه این همایش نمایندگان شرکت اشلومبرگر، شرکت سوپربا، شرکت اشتابلی، شرکت آ-اس-آ، شرکت لاروش، شرکت دولفوس مولر و شرکت تِرِله بورگ به معرفی آخرین محصولات و دستاوردهای خود پرداختند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×