اخبار فرش ماشینی

برپایی پاویون ایران در دموتکس شانگهای-چین

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه دموتکس شانگهای-چین از پنجم تا هفتم فروردین‌ماه ۱۳۹۳ (۲۵ تا ۲۷ مارس ۲۰۱۴) برپا می‌شود.
    
    به گزارش این مرکز در نظر دارد تا پاویون جمهوری اسلامی ایران را در نمایشگاه دموتکس شانگهای-چین از تاریخ پنجم فروردین‌ماه تا هفتم فروردین‌ماه ۱۳۹۳ (۲۵ تا ۲۷ مارس ۲۰۱۴) برگزار کند.
    
    برپایه همین گزارش؛ صادرکنندگان فرش دستباف ایران می توانند در صورت تمایل به حضور در نمایشگاه دموتکس شانگهای تا تاریخ ۱۶ بهمن‌ماه ۱۳۹۲ برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کنند.
    
    صادرکنندگان علاقه‌مند به حضور در این نمایشگاه باید نسبت به تکمیل فرم مخصوص اقدام کرده و پس از تأیید اتحادیه صادرکنندگان یا سازمان صنعت، معدن و تجارت آن را به نمابر ۸۸۹۰۹۵۳۸ (مرکز ملی فرش ایران) یا ایمیل fair.incc@gmail.com ارسال کنند.
    
    گفتنی است؛ واگذاری غرفه‌ها با اولویت در ثبت‌نام و رعایت تاریخ‌های اعلام شده صورت می‌گیرد و متقاضیان با در نظر گرفتن شرایط زیر می‌توانند ثبت‌نام کنند.
    
    
    1. حداقل متراژ: ۲۴ مترمربع
    
    2. آخرین مهلت ثبت‌نام: ۱۶/۱۱/۱۳۹۲
    
    3. آخرین مهلت واریز وجه: ۱۶/۱۱/۱۳۹۲
    
    4. قیمت غرفه به ازای هر مترمربع ۳۲۰ دلار است.
    
    علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با گروه نمایشگاه‌های خارجی، مرکز ملی فرش ایران با شماره تلفن‌های ۸۸۹۰۸۵۵۹-۸۸۹۰۸۴۹۶ تماس بگیرند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×