اخبار نساجی

مرکز سفارش پذیری متمرکز فرش تا یک ماه آینده.

 

مرکز سفارش پذیری متمرکز فرش تا یک ماه آینده.

رییس مرکز ملی فرش ایران از راه اندازی مرکز سفارش پذیری متمرکز فرش ایران در یک ماه آینده خبر داد.

محمدباقر آقاعلیخانی در نشست با استاندار و جمعی از مسوولان فرش استان افزود: اقدامات اولیه راه اندازی این مرکزانجام شده است.

وی ادامه داد: در این مرکز محصولات، نیازهای بازار، توانمندی تولیدکنندگان و ویژگی‌های تولیدات فرش دستباف استان‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.

آقاعلیخانی تصریح کرد: معرفی و شناسایی توانمندی و ظرفیت استان‌ها در زمینه صنعت فرش دستباف، ‌همکاری و مشارکت اتحادیه، تعاونی، مسئولان و مجریان طرح‌های فرش دستباف را می‌طلبد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رییس مرکز ملی فرش ایران از خرید تضمینی فرش‌های دستباف در کشور خبر داد و گفت: در راستای حمایت از تولید کنندگان، خرید تضمینی فرش دستباف درحال بررسی است.

وی گفت: توافق‌هایی با شرکت شهرک‌های صنعتی انجام شده که با مشارکت صندوق‌های حمایت از صنایع کوچک، خوشه‌های صنعتی فرش در استان‌ها ایجاد شود.

آقاعلیخانی همکاری مسئولان استان برای معرفی فرش دستباف دربازارهای داخلی و خارجی، برندسازی و توسعه صنعت فرش را خواستار شد و گفت: شرکت ملی فرش ایران برای تامین اعتبار طرح ها و برنامه های استان‌ها در این زمینه آمادگی کامل دارد.

وی با بیان اینکه بازار جهانی متقاضی محصولاتی با کمترین میزان آلایندگی است، خاطرنشان کرد: فرش دستباف محصولی ۱۰۰درصد طبیعی و با معیارهای بازاریابی اجتماعی بوده و به طور کامل با مسایل زیست محیطی سازگار است.

آقاعلیخانی افزود: فرش ایران قابلیت این را دارد که همچون دیگر محصولات جهانی با سلیقه خریدار خارجی هماهنگ شود و جای خود را در منازل و دکوراسیون‌ها به شکل مدرن باز کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×