اخبار نساجی

دادرس: بخش خصوصی از سرمایه‌گذاری در صنعت CNG فراری شده است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

شورای سوخت و انرژی که با مصوبه خود مجلس به نتیجه رسید هنوز تشکیل نشده که اگر این شورا فعالیت خود را آغاز نکند نمی توان مشکلات این صنعت را پیگیری کرد.

ایلنا: رئیس انجمن صنفی CNG اعلام کرد: حمایت‌های لازم از بخش‌خصوصی برای سرمایه‌گذاری در صنعت CNG فراهم نشده و بخش‌خصوصی از سرمایه‌گذاری در این حوزه فراری شده است.

اردشیر دادرس در خصوص سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی در جایگاه‌های CNG به ایلنا گفت: قرار بود پیش از این ۴۵ جایگاه در اطراف تهران توسط بخش‌خصوصی ساخته شود که این میزان ابتدا با چهار جایگاه اجرایی شد اما در حال حاضر تنها یک جایگاه در حال فعالیت است که ممکن است همین یک جایگاه نیز به دلیل مشکلات موجود کار خود را تعطیل کند.

به گفته وی؛ مشکلات موجود، فعالان بخش‌خصوصی را از سرمایه‌گذاری در جایگاه‌های CNG فراری کرده تا جایی که سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی در این صنعت روز به روز با بحران بیشتری روبرو می شود.

دادرس تاکید کرد: شورای سوخت و انرژی که با مصوبه مجلس، به نتیجه رسید، هنوز تشکیل نشده است. اگر این شورا فعالیت خود را آغاز نکند، نمی توان مشکلات این صنعت را پیگیری کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×