اخبار نساجی

ماموریت ما درخط مقدم تولید،رهایی کشور از وابستگی به بیگانگان است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

ماموریت ما درخط مقدم تولید،رهایی کشور از وابستگی به بیگانگان است

تهران – وزیر نفت در پیامی به سومین همایش ‘پایدار، یکپارچه و دانایی محور منطقه اقتصادی انرژی پارس ‘ آورده است: امروز ماموریت ما در خط مقدم تولید، رهایی کشور از وابستگی به بیگانگان و خودکفایی در صنعت عظیم نفت و گاز است.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار اعزامی ایرنا به منطقه اقتصادی انرژی پارس، ‘ رستم قاسمی‘ در این پیام افزود: طرح عظیم و راهبردی توسعه میدان گازی پارس جنوبی ، ما را در آزمونی تاریخی قرار داده تا دین خود را نسبت به این نظام مقدس ادا و برای آیندگان چشم انداز روشنی ترسیم نماییم که به فضل الهی و با توجه به اصول و ارزش ها و توان بالای موجود در نیروهای خلاق مومن متعهد و متخصص این مهم محقق خواهد شد.

قاسمی در پیام خود اضافه کرد: امروز ماموریت ما در خط مقدم تولید، رهایی کشور از وابستگی به بیگانگان و خودکفایی در این صنعت عظیم است؛ بنابراین اینگونه گردهمایی ها فرصتی برای تحقق این اهداف مقدس است که در این خصوص باید با خرد جمعی برای دستیابی به اهداف بزرگ از همه ظرفیت های موجود استفاده کرد.

وی در متن پیام خود استفاده از همه توانمندی ها و ظرفیت های علمی و تخصصی کشور برای دستیابی به اهداف بلند را اجتناب ناپذیر دانست.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این همایش روز چهارشنبه با مشارکت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و شرکت نفت و گاز پارس با رویکرد جهاد اقتصادی و صیانت از منافع ملی در میدان مشترک پارس جنوبی و با بهره گیری از ظرفیت های علمی و پژوهشی کشور برپا شده است و به مدت دو روز ادامه دارد.

تقویت تفکر راهبردی و همگرایی ، در کنار همکاری در حوزه های مرتبط با طرح های توسعه میدان مشترک پارس جنوبی از مهم ترین اهداف سومین همایش توسعه پایدار منطقه ویژه پارس است.

‘مسعود نصوری’، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، ‘موسی سوری’، مدیرعامل شرکت نفت وگاز پارس و ‘احمد قلعه بانی’ مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در مراسم افتتاحیه سومین همایش توسعه پایدار منطقه ویژه پارس سخنرانی می کنند.

مقالات علمی این همایش، بعداز ظهر امروز در سالن های مرکز همایش های خلیج فارس منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ارائه می شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×