اخبار نساجی

اعتراض یک نماینده مجلس به نیروی انتظامی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم با بیان اینکه تعطیلی نمایشگاه کشاورزی و غذا به علت بدحجابی برخی غرفه داران تبلیغات منفی برای کشور به دنبال دارد، گفت: این نمایشگاه در جهت حمایت از سال تولید ملی ایجاد شد و تعطیلی آن خسارت به دنبال دارد.

به گزارش قدس انلاین ارسلان فتحی‌پور در گفت‌وگو با خانه ملت با بیان اینکه تعطیلی نمایشگاه کشاورزی و غذابه دلیل بدحجابی برخی غرفه داران تبلیغی منفی برای کشور محسوب می‌شود، افزود: پیش از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی باید مسئولین نظارتی در این باره هشدار می‌دادند.

نماینده مردم خدا آفرین، هوراند، کلیبر و آبش احمد در مجلس هشتم شورای اسلامی اظهارداشت: اینکه کوتاهی از چه ارگانی بوده که نمایشگاه کشاورزی و غذا تعطیل شده است باید بررسی شود و با دستگاه مسئول برخورد شود.

وی با اشاره به حضور کشورهای خارجی در این نمایشگاه، تأکید کرد: تعطیلی نمایشگاه در حضور کشورهای خارجی وجهه مناسبی ندارد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را در جهت نامگذاری امسال نامید و یادآور شد: نباید اجازه داد که این نمایشگاه‌ها که برای حمایت از تولید ملی برپا شده است به حاشیه برود و به علت رعایت نکردن مسائل اولیه جمهوری اسلامی، تعطیل و پلمپ شود.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی اگروفود (کشاورزی و غذا) که روز گذشته در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد از صبح دیروز با برخورد نیروی انتظامی و پلمب برخی سالن ها مواجه شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

یکی از غرفه داران گفته است که برخی از غرفه داران لباس های نامناسبی پوشیده بودند و به همین دلیل نیروی انتظامی از ساعت ۸:۳۰ صبح دیروز از باز شدن برخی سالن ها از جمله سالن ۶ نمایشگاه بین المللی ممانعت به عمل آورده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×