Categories: اخبار نساجی

نخستین رستوران ویژه کودکان در تهران راه اندازی شد

رستوران بچه های شاد در شهرک قدس تهران آماده پذیرایی از کودکان شد.

سید محمد حسین موسوی سهامدار عمده این رستوران در گفت و گویی هدف از راه اندازی این رستوران را ایجاد فضایی فرهنگی با شعار غذای سالم_کودک سالم اعلام کرد و افزود:در رستوران بچه های شاد از هیچ گونه فرآورده های غیرمفید غذایی شامل سوسیس ها و کالباس ها به هیچ عنوان استفاده نمی شود و تحت نظر متخصص تغذیه کودکان منوی ویژه ای برای کودکان و بزرگسالان تدارک دیده شده است.

به گفته وی، در منوی غذایی این رستوران انواع لبنیات،گوشت و سبزیجات که برای رشد کودکان مفید است ،در نظر گرفته شده است،ضمن این که در منوی دریایی این رستوران هم از فسفر به عنوان غذایی مفید در رشد و نمو کودکان استفاده شده است.

موسوی در برابر این سوال که آیا تنها برای کودکان در این رستوران امکان سرو غذا وجود دارد،گفت:از آن جا که کودکان برای حضور در این رستوران نیاز به همراه دارند،ما برای والدین آن ها هم غذاهای ویژه ای تدارک دیده ایم تا آن ها در کنار فرزندان خود بتوانند از غذاهای متنوع رستوران بچه های شاد در ۱۵ منو استفاده نمایند.در واقع در رستوران بچه های شاد از نوزاد ۹ روزه تا آدم ۹۰ ساله می تواند حضور پیدا کند.

سهامدار عمده رستوران بچه های شاد درباره امکانات جانبی این رستوران هم گفت:غیر از امکان استفاده از غذاهای ویژه کودکان در این رستوران،امکانات جانبی شامل بازی های فکری و همچنین نقاشی  تحت نظر معلم نقاشی در نظر گرفته شده است،ضمن این که در این رستوران بازیگر کودک هم برای کودکان تاتر و موزیک زنده هم اجرا می کند.افزون بر این،فروشگاه اسباب بازی،آتلیه عکس کودک و بخش گریم ویژه کودکان هم از دیگر بخش های این رستوران است.

وی با بیان این که رستوران بچه های شاد محیطی بسیار مناسب برای برگزاری جشن تولد و جشن تکلیف و سایر مراسم مناسب کودکان فراهم نموده است،گفت:این رستوران برنامه دارد تا با هماهنگی والدین کودکان از ۲۰ اسفند ،عمو نورروز رستوران بچه های شاد هدایایی را به درب منزل کودکان ببرد و آن ها را خوشحال کند.

او از دریافت لوگوی یونیسف به عنوان یکی از برنامه در دست اقدام این رستوران یاد کرد و گفت:سالنامه تخصصی کودک از دیگر محصولاتی است که رستوران بچه های شاد به مشتریان خود تقدیم می کند که در این محصول فرهنگی ۲۴ نقاشی منتخب از خانواده بزرگ مشتریان رستوران بچه های شاد با نام صاحب نقاشی  به همراه پیام های سلامتی و برنامه هفتگی کودکان  و مناسبت های ویژه و مهم برای  کودکان منتشر شده است.

وی از طراحی سفره هفت سین ویژه کودکان به عنوان دیگر برنامه ای نوروزی رستوران بچه های شاد یاد کرد و افزود:این رستوران هم اکنون علاوه بر تهران در رشت و قزوین در حال تدارک تاسیس شعبه است و در دیگر شهرستان های کشور هم نمایندگی فعال می پذیرد.

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

اولین دوره دموتکس خاورمیانه را با همه مشکلات، مثبت ارزیابی می کنم(ویدیو)

شرکت فرش کلاسیک برای اولین بار در نمایشگاه دموتکس دبی حضور پیدا کرد. به طور…

14 ساعت ago

نمایشگاه دموتکس خاورمیانه در آینده پتانسیل های خود را بیشتر نشان خواهد داد(ویدیو)

شرکت فرش خاطره کویر کاشان در سال 1380 شروع به فعالیت کرده است. در حال…

3 روز ago

رونق نمایشگاه دموتکس خاورمیانه و آینده درخشان برای صنعت فرش (ویدیو)

نمایشگاه دموتکس خاورمیانه بازگشت بسیار خوبی داشته است و این نمایشگاه آینده بسیار خوبی خواهد…

3 روز ago

در نمایشگاه دموتکس دبی پرتعداد بودیم، اما تنهای تنها…

در نمایشگاه دموتکس خاورمیانه که در دبی برگزار شد طبق آمارها ۷۰ درصد  فضای نمایشگاهی…

3 روز ago

برنده اصلی نمایشگاه های فرش ماشینی برگزارکنندگان هستند نه تولید کنندگان!

مهندس روزبه مروج از کارشناسان صنعت فرش ماشینی ایران در گفتگویی با مجله کهن دیدگاه…

3 روز ago

نمایشگاه Hometex استانبول ۲۰۲۴: دنیای منسوجات خانگی

Hometex استانبول، بزرگترین گردهمایی نساجی در اروپا، ایالات متحده آمریکا، خاورمیانه و آفریقا می باشد…

4 روز ago