Categories: اخبار نساجی

نعمت زاده، پدر صنعت و پتروشیمی کشور توان احیای صنعت نیمه جان و تحریم شده کشور را دارد

 

 

تعداد زیادی از نمایندگان مردم مطرح کردند:
نعمت زاده، توان احیای صنعت نیمه جان و تحریم شده کشور را دارد
پدر صنعت و پتروشیمی کشور می تواند صنعت تحریم شده و نیمه جان کشور را متحول کند.

در حالیکه مجلس شورای اسلامی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت تدبیر و امید را آغاز کرده است، در گزارشی نظر تعداد زیادی از نمایندگان مردم در خانه ملت برای حضور محمدرضا نعمت زاده در راس وزارت صنعت، معدن و تجارت را جویا شدیم که خواندن و آگاه شدن این اظهارات خالی از لطف نیست.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:
احیای صنعت فرسوده بر عهده نعمت زاده است

رضا رحمانی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در خصوص وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت می گوید: “نعمت زاده” توانایی تحول در صنعت کشور را دارد و در این مقطع کلیدی، صنعت کشور نیازمند تجربه و مدیریت وی است.
به گفته وی، عبور از تحریم و احیای صنعت تحریم شده و نیمه جان کشور به عهده پدر صنعت و پتروشیمی کشور است و با سابقه درخشانی که از مهندس نعمت زاده داریم به طور قطع بخش صنعت و معدن کشور را متحول خواهد کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی خانه ملت:
نعمت زاده، دارای تجربیات ارزشمندی است

ارسلان فتحی پور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، کابینه دکتر حسن روحانی را مملو از افراد توانمند می داند و در خصوص محمدرضا نعمت زاده بیان می کند: وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت دارای تجربیات ارزشمندی است که نمایندگان در انتخاب و رای به وی نباید این موضوع را فراموش کنند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس:
نعمت زاده، از وزرای صنعت و قدیمی کشور‌ است

همچنین علی‌ مروی نماینده مردم نیشابور در خانه ملت، در خصوص وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت بیان می کند: “محمدرضا نعمت زاده” از وزرای صنعت و قدیمی‌ کشور است و می تواند در این حوزه، از تجارب گذشته خود استفاده کند.
وی ادامه می دهد: “نعمت زاده” به طور کلی فرد مناسبی برای صنعت و معدن کشور است و به طور حتم رأی خوبی‌ خواهد داشت.

نماینده مردم شازند در خانه ملت:
سوابق کاری و مدیریتی «نعمت زاده» قابل تحسین است

قاسم عزیزی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات خانه ملت، نیز در این خصوص می گوید: مهندس نعمت زاده دارای تجربه خوبی‌ در صنعت بوده و سوابق وی در این حوزه قابل تحسین و اتکا است.
وی با تاکید بر اینکه به راحتی و بدون دلیل محکم نمی توان از وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت انتقاد نابه جا در حوزه فعالیتش کرد، اظهار امیدواری می کند که همکارانم در خانه ملت با رأی خوبی‌ وی را راهی‌ وزارت خانه کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس:
تخصص موجب موفقیت «نعمت زاده» در جلب اعتماد نمایندگان است

محمد باقر شریعتی نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی، درباره محمدرضا نعمت زاده بیان می کند: با نگاه تخصصی در حوزه صنعت و معدن، می توان گفت که نامبرده از وزرای با تجربه معرفی شده از سوی دکتر روحانی است.
وی اظهار می دارد: تخصص مهندس نعمت زاده موجب موفقیت وی ابتدا در کسب رای حداکثری نمایندگان مردم در خانه ملت و سپس در حوزه کاری آینده وی در وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهد شد.
شریعتی متذکر می شود: «نعمت زاده» به لحاظ کاری مناسب است و باید گفت که در وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت از افراد با تجربه استفاده می کند.

نماینده مردم رزن در خانه ملت:
نگاهمان به «نعمت زاده» مثبت است

بنابر این گزارش، عطاءا… سلطانی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، اظهار می دارد: نگاهمان به محمدرضا نعمت زاده برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت مثبت است.
به گفته وی، مهندس نعمت زاده به دلیل سابقه درخشان فعالیتش می تواند از کار و تجربیات گذشته اش بهترین بهره را برای توسعه صنعتی کشور ببرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:
«نعمت زاده» شناسنامه صنعت کشور است

ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان وسیاهکل در خانه ملت، در خصوص وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، متذکر می شود: «نعمت زاده» شناسنامه کشور است.
وی اظهار می دارد: مهندس نعمت زاده در حوزه صنعت و پتروشیمی، مسئولیت هایی داشته است، بنابراین می تواند در این حوزه وزیر کارآمد و مقبولی باشد.

این گزارش می افزاید: دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران نیز پیرامون وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت می گوید: آقای نعمت‌زاده نیازی به معرفی ندارد، تا شما اسم صنعت را ببرید نام نعمت‌زاده در کنار صنعت حضور پیدا می‌کند. وی از دولت شهید رجایی وزیر بوده و همواره چهره فعال در عرصه صنعت و پتروشیمی بوده است.

رئیس‌جمهوری با صحیح خواندن نظر کارشناسان که نعمت‌زاده را پدر صنعت و پتروشیمی معرفی کردند، اظهار می دارد: فعالیت‌ها و اقدامات وی در حوزه‌های صنعت و تجارت گواه این مطلب است، تمامی افراد در حوزه صنعت و معدن نعمت‌زاده را به عنوان وزیر معرفی کردند.

وی می افزاید: افرادی می‌گفتند سن نعمت‌زاده بالاست و عده‌ای نیز می‌گفتند قلب وی جوان است. اما باید بگویم در همین چند هفته نعمت‌زاده با شجاعت و فعالانه بسیاری از مشکلات موجود را برطرف کرد.
دکتر روحانی با بیان این موضوع که نعمت‌زاده باید صنعت و معدن را از سایه تجارت بیرون بیاورد، خاطرنشان می کند: این موضوع بدین خاطر است که کشور در کوتاه مدت نیاز به تجارت و در بلند مدت نیاز به صنعت و معدن دارد.

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

استقبال عالی از چهارمین دوره نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان(ویدیو)

چهارمین دوره نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان با بازخورد بسیار عالی و به صورت…

3 روز ago

نمایشگاه کاشان فرصتی برای کنار هم قرار گرفتن تولیدکنندگان صنعت فرش ماشینی(ویدیو)

کاشان به عنوان قطب صنعت فرش پتانسیل های خوبی در حوزه توسعه بازار هایی برای…

3 روز ago

کنارهم قرارگرفتن تولیدکنندگان راهی برای رشد وموفقیت صنعت نساجی(ویدیو)

شرکت کامل پتروتک شیمی یک شرکت دانش بنیان است که در زمینه تولید مواد اولیه…

3 روز ago

صنعت پوشاک و منسوجات، تجارت بین الملل و الگویابی صادرات به اروپا

ترجمه و اقتباس، تدوین و تحلیل: ابوالفضل قندچی/ دارای دکترای مهارتی (DBA) عصر جدید تجارت…

4 روز ago

هـدف شـرکت فـرجاد تـوان آسـیا کمک به صنعت فرش ماشینی ایران (ویدیو)

نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی باید در سال های آینده قوی تر و موفق تر…

5 روز ago

بـرگزاری نـمایشگاه صنـایع وابـسته فـرش ماشینی موجب رونق این صنعت می شود(ویدیو)

چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان بعد از ۳سال برگزار شد. این…

5 روز ago