Categories: مد و پوشاک

نقشه راه کار گروه مد و لباس و طرح پارک فرهنگی فناوری مد و لباس رونمائی می‌شود

نقشه راه کار گروه مد و لباس و طرح پارک فرهنگی فناوری مد و لباس، ۲۱ تیر ماه همزمان با روز عفاف و حجاب، ساعت ۱۰:۳۰ در محل سالن سینمایی این وزارتخانه رونمائی می‌شود.

ایلنا: با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نقشه راه کار گروه مد و لباس و طرح پارک فرهنگی فناوری مد و لباس رونمائی می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این خبر گفت: «نقشه راه کارگروه مد و لباس» یکی از برنامه‌های ارائه شده ازسوی معاونت امور هنری برای ساماندهی مد و لباس در کشور است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدعلی منفرد، طرح پارک فرهنگی فناوری مد و لباس را از دیگر برنامه های ارائه شده ازسوی کارگروه ساماندهی مد و لباس عنوان کرد و در تشریح آن گفت: پارک فرهنگی فناوری مد و لباس، به منظور ایجاد یک منطقه ویژه فرهنگی و اقتصادی برای تولید و ترویج الگوهای ایرانی و اسلامی در حوزه مد و سبک زندگی و برای اتصال حلقه‌های ایده طراحی، تولید، تبلیغ و مصرف در یک محیط مساعد و براساس الگوهای آزمون شده و موفق پارکهای علمی و فناوری شده ارائه شده است.
وی ادامه داد: همچنین در مراسم بزرگداشت روز «عفاف و حجاب» حمید شاه آبادی(معاون امور هنری) عملکرد این وزارتخانه در موضوع عفاف و حجاب و برنامه‌های کارگروه مد و لباس در سالجاری را تشریح خواهد کرد.
محمدعلی منفرد، نامگذاری روز ۲۱ تیرماه با عنوان عفاف و حجاب در تقویم مناسبتهای فرهنگی کشور را نشانه ریشه‌دار بودن این مقوله در باورها و اعتقادات دینی و مذهبی مردم کشورمان دانست و گفت: باتوجه به جایگاه رفیع عفاف و حجاب در جامعه و نقش موثر آن در تحکیم بنیان خانواده از اساتید دانشگاهی نیز دعوت شده است تا بطور علمی به تشریح و تبیین ابعاد مختلف آن بپردازند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب، ارتقاء امنیت اخلاقی، تشریح و تبیین علمی اثرات عفاف و حجاب در سلامت جامعه و آگاه سازی مردم از پیامدهای ناشی از بی‌حجابی و بدحجابی را ازجمله اهداف برگزاری این مراسم عنوان کرد.
به گفته وی؛ مراسم بزرگداشت روز عفاف و حجاب ازسوی روابط عمومی و امور بین‌الملل با همکاری کارگروه مد و لباس، شورای امر به معروف و پایگاه مقاومت بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

بازگشت ایران به صحنه بین المللی در نمایشگاه دموتکس دبی

مصاحبه با آقای مهرداد زکی پور کارشناس صنعت فرش ماشینی: نمایشگاه دموتکس خاورمیانه با یک…

1 روز ago

به برگزارکنندگان دموتکس دبی اعتماد داریم و به آینده آن امیدواریم

مصاحبه با آقای سعید منزوی زاده مدیر عامل قالی سلیمان: نمایشگاه دموتکس دبی بعد از…

2 روز ago

فرش بهشتی در مسیر گسترش صادرات؛ اینبار دموتکس دبی

مصاحبه با آقای محمد بهشتی مدیرعامل فرش بهشتی: شرکت فرش بهشتی با توجه به اینکه…

2 روز ago

با حمایت دموتکس، دبی را به مرکز تجارت فرش ایرانی تبدیل می کنیم

مصاحبه با آقای مرتضی سودایی مدیر عامل قالی زرتشت: قالی زرتشت از سال 2014 حضور…

3 روز ago

استقبال از محصولات قالیچین در نمایشگاه دموتکس خاورمیانه

محمد جواد کمالیان مدیر عامل شرکت قالیچین: خدمات شرکت قالیچین : زمینه های معرفی محصولات…

3 روز ago

فرش سورنا و استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی فرش

مصاحبه با آقای رضا محمودیان مدیر شرکت فرش سورنا در نمایشگاه دموتکس دبی 2024: فرش…

3 روز ago