Categories: اخبار نساجی

وعده تامین شیر ۶۳۰ تومانی روی کاغذ ماند

 

عضو انجمن فرآورده های لبنی با اشاره به درخواست این بخش مبنی برتفویض اختیار توزیع علوفه به واحدهای لبنی،گفت: وعده تامین شیر ۶۳۰ تومانی روی کاغذ مانده است و کارخانجات در حال حاضر شیر را با قیمت بیش از ۶۳۰ تومان خریداری می کنند .

محمد فربد در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی پانا گفت : انجمن صنفی تولید کنندگان فراورده های لبنی پیشنهاد کرده است که حواله های علوفه و سایر نهاده های تولید را که مقرر است معاونت اموردام وزارت جهادکشاورزی در اختیار دامداران قرار دهد به طور مستقیم به کارخانجات دهد تا در اختیار دامداران طرف قرارداد قرار گیرد.

وی ادامه داد:به نظر نمی رسد که این اتفاق افتاده باشد و تاکنون دامداران موفق شده باشند که از دام و علوفه استفاده کنند بنابراین معاونت امورد ام بهتر است به منظور هرگونه شبهه حواله علوفه را در اختیار واحدهای تولیدی لبنی قراردهد تا دامداران طرف قرارداد با کارخانجات بتواننداز این حواله ها استفاده کنند.

فربد تصریح کرد: پیشنهاد انجمن صنفی تولید کنندگان فرآورده های لبنی به تایید معاون استاندار نیزرسیده است .

وی خاطرنشان کرد: معاونت پشتیبانی امور دام برای رفع هرگونه شبهه ای حواله های تهیه علوفه را در اختیارواحدهای تولید کننده لبنی قراردهد تا دامداران طرف قرارداد با کارخانجات امکان استفاده از این حواله ها را داشته باشند .

فربد با بیان اینکه در حال حاضر مشخص نیست که آیا دامداران امکان استفاده از علوفه دولتی را دارند یا خیر ،عنوان کرد: در صورت در اختیار قراردادن حواله های علوفه دولتی به کارخانجات لبنی تولید کنندگان نمی توانند مدعی باشند که شیر گران از دامداران خریداری کرده اند .

عضو انجمن تولید کنندگان فراورده های لبنی اظهارکرد: وعده تامین علوفه دولتی توسط معاونت اموردام تنها یک ادعاست و پشنهاد کارخانجات می تواند مدعا بودن یا نبودن آن را اثبات کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کارخانجات در حال حاضر از شیر ۶۳۰ تومانی استفاده می کنند ،گفت: وعده تامین شیر ۶۳۰ تومانی روی کاغذ مانده است و کارخانجات در حال حاضر شیر را باقیمت هایی بیش از ۶۳۰ تومان خریداری می کنند .
فربد تصریح کرد: کارخانجات از باب همکاری قیمت برخی اقلام را کاهش داده اندواین درحالی است که بسیاری از کارخانه های تولیدی شرایط بحرانی دارند .

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

نمایشگاه دموتکس خاورمیانه در آینده پتانسیل های خود را بیشتر نشان خواهد داد(ویدیو)

شرکت فرش خاطره کویر کاشان در سال 1380 شروع به فعالیت کرده است. در حال…

1 روز ago

رونق نمایشگاه دموتکس خاورمیانه و آینده درخشان برای صنعت فرش (ویدیو)

نمایشگاه دموتکس خاورمیانه بازگشت بسیار خوبی داشته است و این نمایشگاه آینده بسیار خوبی خواهد…

1 روز ago

در نمایشگاه دموتکس دبی پرتعداد بودیم، اما تنهای تنها…

در نمایشگاه دموتکس خاورمیانه که در دبی برگزار شد طبق آمارها ۷۰ درصد  فضای نمایشگاهی…

1 روز ago

برنده اصلی نمایشگاه های فرش ماشینی برگزارکنندگان هستند نه تولید کنندگان!

مهندس روزبه مروج از کارشناسان صنعت فرش ماشینی ایران در گفتگویی با مجله کهن دیدگاه…

1 روز ago

نمایشگاه Hometex استانبول ۲۰۲۴: دنیای منسوجات خانگی

Hometex استانبول، بزرگترین گردهمایی نساجی در اروپا، ایالات متحده آمریکا، خاورمیانه و آفریقا می باشد…

2 روز ago

گرجستان می تواند به قطب تجارت نساجی در منطقه تبدیل شود

گرجستان کشوری است که سابقه زیادی در صنعت نساجی و پوشاک دارد و در سالهای…

2 روز ago