اخبار نساجی

دبیر ستاد هدفمندی: میزان یارانه مرحله دوم هدفمندی یارانه ها مشخص نشده است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

دبیر ستاد هدفمندی: میزان یارانه مرحله دوم هدفمندی یارانه ها مشخص نشده است

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌های استان یزد گفت: میزان یارانه نقدی مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها مشخص نشده است.

به گزارش انتخاب به نقل از ایلنا، مرادعلی میر با بیان این مطلب افزود: مابه التفاوت مرحله اول و دوم هدفمندی یارانه‌ها به ازای هر نفر ۲۸ هزار تومان به حساب تمامی سرپرستان خانوارهای این استان واریز شد.

وی گفت: این مبلغ تا زمان اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها قابل برداشت نخواهد بود.

رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد با بیان اینکه زمان برداشت و یکماهه یا دوماهه بودن این مبلغ متعاقبا به اطلاع مردم خواهد رسید، گفت: اگر این مبلغ برای یک ماه باشد؛ ۷۳ هزار و ۵۰۰ تومان سرانه ماهیانه و اگر دو ماهه باشد؛ سرانه ماهانه ۵۹ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

«می‌ر» افزود: همانطور که در مرحله اول هدفمندی یارانه‌ها، پراخت یارانه نقدی یکماه و نیم زود‌تر از شروع اجرای قانون واریز شد، مابه التفاوت نیز مربوط به زمانی است که مرحله دوم آغاز شود؛ یعنی پرداخت این مبلغ مابه التفاوت به معنی شروع مرحله دوم یارانه‌ها نیست.

این مقام مسوول همچنین از واریز یارانه‌های فروردین در نیمه همین ماه به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان خبر داد و گفت: این یارانه ۱۷ فروردین قابل برداشت است؛ اما ۲۸ هزار تومان اضافه شده در زمان اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها قابل برداشت خواهد شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×