پیش‌بینی ایجاد اشتغال برای ۱۵ هزار نفر از طریق تولید پوشاک

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که تولید پوشاک با قیمت و کیفیت خوب در کل استان صورت بگیرد و آمار اشتغال پیش بینی شده در این حوزه ۱۵ هزار نفر است که حتی اگر ۵ هزار مورد محقق شود، کار بزرگی خواهد بود.

“حمید ذکاءاسدی” صبح امروز شنبه ۲۳ مردادماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با حضور «عطاء احمدی» خیر مدرسه ساز کرمانی اظهار کرد: آموزش و پرورش استان کرمان و کشور مدیون استاد عطاء احمدی است و ایشان علاوه بر ساخت فضایهای آموزشی و عام المنفعه، در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، در زمینه تولید پوشاک مدارس ورود کرده اند که این امر مصداق بارز تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: در راستای مصوبه آموزش و پرورش برای تولید پوشاک مدارس، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل بازرسی استانداری و ریاست اتاق اصناف مسوولیت دارند که کار دنبال کرده و پیش ببرند.

ذکاءاسدی با اشاره به نگرانی در رابطه با ظرفیت خیاطی های کرمان، تصریح کرد: بازرسی استانداری این مسئله بررسی خواهد کرده و به اطلاع دوستان می رساند و اتاق اصناف و صنف خیاطان باید در این زمینه همکاری کنند و در غیر این صورت برخورد می شود، زیرا در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تعارف نداریم.

وی بیان کرد: تلاش می شود در سال آینده این کار با گستره بیشتری و برنامه ریزی از قبل، صورت بگیرد و بسیاری از بانوان جویای کار در این زمینه می توانند مشغول به کار شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که تولید پوشاک با قیمت و کیفیت خوب در کل استان صورت بگیرد و آمار اشتغال پیش بینی شده در این حوزه ۱۵ هزار نفر است که حتی اگر ۵ هزار مورد محقق شود، کار بزرگی خواهد بود.

ذکاء اسدی در پایان خاطر نشان کرد: مدارس چه دولتی و غیردولتی به آموزش و پرورش متصل هستند و نیازمند به خدمات دولتی می باشند ضمن آنکه در بحث لباس اگر مدارس غیرانتفاعی تمکین نکنند، خدمات آموزش و پرورش باید از آنها سلب شود زیرا آنها نیز شامل این طرح و استفاده از پوشاک تولید شده در استان هستند.

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

سازماندهی نمایشگاه دموتکس دبی در چهارماه یک موفقیت بزرگ بود (ویدیو)

خانم سونیا ودا کاستلانو مدیر جهانی نمایشگاه های دموتکس در گفتگویی با مجله نساجی کهن…

1 ساعت ago

نمایشگاه دموتکس راهی برای صادرات فرش به اقصی نقاط جهان (ویدیو)

گفتگو با آقای حاج محمد داوود مدیرعامل فرش و گلیم بهارستان: آقای حاج محمد داوود…

3 ساعت ago

رکورد جدید فرش عظیم زاده در نمایشگاه دموتکس دبی ۲۰۲۴ (ویدیو)

شرکت فرش عظیم‌زاده یکی از شرکت‌های معروف و معتبر در زمینه تولید و فروش فرش…

19 ساعت ago

محصولی جدید از فرش اکباتان

فرش اکباتان در راستای هدف خود که همگام بودن با تکنولوژی روز دنیا می‌باشد ؛…

3 روز ago

فرش بهشتی در دموتکس ۲۰۲۴ دبی

حضور صنایع در جوامع بین المللی به صورت تخصصی در هر شاخه از صنعت اهمیت…

4 روز ago

شماره ۸۳ مجله نساجی کهن ویژه نامه فروردین ماه منتشر شد

تبلیغات روی جلد: شرکت معتمد تکس فهرست مطالب شماره 83 مجله نساجی کهن نمایشـگاه دموتکـس…

5 روز ago