Categories: اخبار نساجی

پیش بینی ۱۰۴۱ ریال سود هر سهم سرمایه گذاری غدیر

شرکت سرمایه گذاری غدیر پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی ۹۱ را با سرمایه ۱۲ هزار میلیارد ریال مبلغ ۱۰۴۱ ریال اعلام کرده است.

سنا، شرکت سرمایه گذاری غدیر پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه سال مالی ۹۱ را در تاریخ ۶ آذر ماه سال ۹۰ مبلغ ۸۳۵ ریال و در تاریخ ۱۵ بهمن ماه سال گذشته و همچنین فروردین ماه امسال مبلغ ۱۰۴۱ ریال اعلام کرده است.

بر اساس این گزارش، هیئت‌مدیره سرمایه گذاری غدیر در نظر دارد ۳۰۰ ریال به ازای هر سهم را جهت تقسیم بین سهام داران به مجمع عمومی عادی سال مالی ۹۱ پیشنهاد کند.

مطابق ماده ۵۲ اساسنامه شرکت «خالص سود حاصل از فروش سهام موجود در سبد سهام شرکت در هر سال باید به حساب اندوخته سرمایه‌ای منتقل شود که پس از رسیدن به نصف سرمایه ثبت شده و اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار بنا به پیشنهاد هیات مدیره و با تصویب مجمع عمومی فوق العاده قابل تبدیل به سرمایه است.

همچنین اندوخته سرمایه‌ای تا زمان ادامه فعالیت شرکت قابل تقسیم نبوده و تنها در موارد خاص بر اساس پیشنهاد هیئت‌مدیره و تصویب مجمع عمومی عادی در هر سال می توان تا ۲۰ درصد از مبلغی که در همان سال به حساب اندوخته سرمایه ای منظور می شود، بین صاحبان سهام تقسیم کرد.

این گزارش می افزاید، نماد معاملاتی شرکت نفت و گاز پارسیان جهت تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم متوقف شده است و پیش بینی فعلی شرکت سرمایه گذاری غدیر با توجه به آخرین پیش بینی ارائه شده شرکت نفت و گاز پارسیان تهیه شده است.

“وغدیر” پیش‌بینی سود هرسهم سال مالی ۹۰را با سرمایه ۶ هزار و ۷۵ میلیارد ریال مبلغ ۸۳۵ ریال و با سرمایه ۱۲ هزار میلیارد ریال مبلغ ۷۱۵ ریال اعلام کرده بود که بر اساس صورت های مالی حسابرسی نشده مبلغ ۷۹۵ ریال سود به ازای هر سهم محقق شده است.

این شرکت پیش‌بینی تلفیقی درآمد هرسهم سال مالی ۹۰را با سرمایه ۱۲ هزار میلیارد ریال به مبلغ ۵۹۲ ریال اعلام کرده بود که بر اساس صورت های مالی حسابرسی نشده مبلغ ۸۳۶ ریال سود به ازای هر سهم محقق شده است.

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

نمایشگاه دموتکس خاورمیانه در آینده پتانسیل های خود را بیشتر نشان خواهد داد(ویدیو)

شرکت فرش خاطره کویر کاشان در سال 1380 شروع به فعالیت کرده است. در حال…

23 ساعت ago

رونق نمایشگاه دموتکس خاورمیانه و آینده درخشان برای صنعت فرش (ویدیو)

نمایشگاه دموتکس خاورمیانه بازگشت بسیار خوبی داشته است و این نمایشگاه آینده بسیار خوبی خواهد…

1 روز ago

در نمایشگاه دموتکس دبی پرتعداد بودیم، اما تنهای تنها…

در نمایشگاه دموتکس خاورمیانه که در دبی برگزار شد طبق آمارها ۷۰ درصد  فضای نمایشگاهی…

1 روز ago

برنده اصلی نمایشگاه های فرش ماشینی برگزارکنندگان هستند نه تولید کنندگان!

مهندس روزبه مروج از کارشناسان صنعت فرش ماشینی ایران در گفتگویی با مجله کهن دیدگاه…

1 روز ago

نمایشگاه Hometex استانبول ۲۰۲۴: دنیای منسوجات خانگی

Hometex استانبول، بزرگترین گردهمایی نساجی در اروپا، ایالات متحده آمریکا، خاورمیانه و آفریقا می باشد…

2 روز ago

گرجستان می تواند به قطب تجارت نساجی در منطقه تبدیل شود

گرجستان کشوری است که سابقه زیادی در صنعت نساجی و پوشاک دارد و در سالهای…

2 روز ago