چهاردهمین نمایشگاه بین المللی رنگ و پوشش های صنعتی برگزار می شود

 

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی رنگ ، رزین ، پوشش های صنعتی و مواد کامپوزیت از ۲۶ لغایت ۲۹ آذر ماه امسال به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران گشایش می یابد. .

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چهاردهمین دوره نمایشگاه رنگ و رزین امسال در حالی آغاز به کار می کند که در بخش شرکت کنندگان داخلی به لحاظ  متراژ تحت پوشش و تعداد شرکت کنندگان با رشد بیش از ۳۰% مواجه خواهیم بود .

این در حالی است که در بخش شرکت کنندگان خارجی نیز از جهت تعداد شرکت کننده و متراژ تحت پوشش با رشد بیش از ۵۰% مواجه هستیم . لازم به ذکر است که در دوره قبل این نمایشگاه نیز فقط در بخش خارجی با رشدی بیش از ۲۰۰ درصد مواجه بوده ایم .

ارائه توانمندی ها وآشنایی با جدید ترین تکنولوژی روز دنیا مهمترین اهداف بر پایی نمایشگاه میباشد و مشارکت کنندگان  داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خودرا در معرض دید عموم قرار داده و با یکدیگر به رقابت می پردازند.

‌ در حال حاضر نمایندگانی ازکشور  های سوئیس ، آلمان ، اتریش ، ایتالیا ، اندونزی ، تایوان ، اکراین ، امارات ، ترکیه ، چین ، مالزی و … درخواست حضور خود در نمایشگاه را اعلام و اقدام به ثبت نام نموده اند.

این گزارش همچنین می افزاید:  از آنجا ییکه این نمایشگاه از مجوّز چند ساله برای برگزاری برخوردار می باشد،عملیات ثبت نام اولیه و رزرو غرفه ها از  حدود بهمن ماه ۹۲ آغاز گردیده و پیش بینی می گردد تا چند ماه قبل از شروع نمایشگاه کلیه فضا های تحت پوشش به شرکت کنندگان تخصیص یافته باشد .

از جمله اقداماتی که امسال برای اولین بار در صنعت نمایشگاهی کشور و در این نمایشگاه به مرحله اجرایی در خواهد آمد ایجاد یک سامانه لجستیک روز آمد جهت تسریع و تسهیل در ارتباط بین بازدید کنندگان و شرکت کنندگان و امکان دستیابی به اطلاعات تخصصی یکدیگر در دوره برگزاری و بعد از آن با استفاده از طراحی و بهره گیری سامانه مذکور بوده که در سال جاری برای کلیه شرکت کنندگان و در سال های آتی برای کلیه شرکت کنندگان و بازدید کنندگان و سایر دست اندرکاران ایجاد خواهد گردید .

این سامانه سطح ارتباطات و تبادل اطلاعات در مجموعه نمایشگاه را به شکلی فزاینده ارتقاء داده و در یک دوره کوتاه مدّت به حدّی از بلوغ خواهد رسید که بازدید کنندگان و شرکت کنندگان را از بسیاری اسناد و اوراق تبلیغاتی بی نیاز نموده و تمام اشخاص با علائق بازرگانی- علمی و فنّی مشترک را به یکدیگر معرّفی و متّصل خواهد نمود .

بر اساس این گزارش یکی از مهمترین نتایج بهره گیری از سامانه لجستیک که برای اولین بار در این نمایشگاه شاهد آن خواهیم بود تسهیل در ایجاد یک نمایشگاه مجازی خواهد بود که در سایت اینترنتی مخصوص نمایشگاه توسّط برگزار کننده ایجاد می گردد و این نمایشگاه مجازی می تواند طی سالها در خدمت توسعه فعالیت های بازرگانی شرکت کنندگان بوده و نقشی مهم در این زمینه ایفا نماید .
در این نمایشگاه طبق برنامه ریزی های به عمل آمده هیأت های بازرگانی مختلفی از کشور های هدف بازدید به عمل خواهند کرد و امید آن می رود شاهد عقد قراردادهای سازنده و مؤثر در جهت توسعه صادرات محصولات موجود در این نمایشگاه باشیم .

 

 

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

استقبال عالی از چهارمین دوره نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان(ویدیو)

چهارمین دوره نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان با بازخورد بسیار عالی و به صورت…

3 روز ago

نمایشگاه کاشان فرصتی برای کنار هم قرار گرفتن تولیدکنندگان صنعت فرش ماشینی(ویدیو)

کاشان به عنوان قطب صنعت فرش پتانسیل های خوبی در حوزه توسعه بازار هایی برای…

3 روز ago

کنارهم قرارگرفتن تولیدکنندگان راهی برای رشد وموفقیت صنعت نساجی(ویدیو)

شرکت کامل پتروتک شیمی یک شرکت دانش بنیان است که در زمینه تولید مواد اولیه…

3 روز ago

صنعت پوشاک و منسوجات، تجارت بین الملل و الگویابی صادرات به اروپا

ترجمه و اقتباس، تدوین و تحلیل: ابوالفضل قندچی/ دارای دکترای مهارتی (DBA) عصر جدید تجارت…

3 روز ago

هـدف شـرکت فـرجاد تـوان آسـیا کمک به صنعت فرش ماشینی ایران (ویدیو)

نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی باید در سال های آینده قوی تر و موفق تر…

4 روز ago

بـرگزاری نـمایشگاه صنـایع وابـسته فـرش ماشینی موجب رونق این صنعت می شود(ویدیو)

چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان بعد از ۳سال برگزار شد. این…

4 روز ago