اخبار نساجی

چهارمین دوره انتخابات نظام مهندسی معدن هفته جاری برگزار می شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

چهارمین دوره انتخابات نظام مهندسی معدن هفته جاری برگزار می شود

تهران – رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران گفت: چهارمین دوره انتخابات این سازمان پنجشنبه هفته جاری برابر با ۱۸ اسفند ماه برگزار می شود.

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)،‌ ‘هرمز ناصرنیا’ اظهار داشت: دراین دوره نیز انتخابات سازمان نظام مهندسی معدن به صورت همزمان در ۳۰ استان کشور(به غیر از البرز) از ساعت ۹ الی ۱۶ برگزار می شود.

وی تعداد نامزدهای این دوره را ۵۱۲ نفر اعلام کرد و گفت: از کل افراد حاضر ۲۳۹ نفر در رشته معدن، ۱۷۷ نفر در رشته زمین‌شناسی، ۶۲ نفر در رشته نقشه‌برداری و ۳۲نفر نیز در رشته متالورژی فعالیت دارند. همچنین از بین این افراد ۳۶۲ نفر دارای مدرک کارشناسی، ۱۱۶ نفر کارشناسی ارشد و ۳۴ نفر نیز دارای مدرک دکترا هستند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گفته ی وی ،‌ در بین اعضای هیات مدیره نظام مهندسی معدن هر استان پنج نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر نیز به‌عنوان عضو علی‌البدل انتخاب می‌شوند.

ناصری نیا یادآور شد: اعضای شورای مرکزی نظام مهندسی نیز ۱۱ نفر خواهند بود و این افراد در مجمع عمومی سالانه از بین هیات مدیره استان‌ها انتخاب می‌شوند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×