اخبار نساجی

شرکت آستکس ترکیه همراه شما در تامین قطعات و ماشین آلات صنعت نساجی

گروه معتمدتکس پل ارتباطی شما به شرکت آستکس

شرکت‌های زیادی در راستای تامین قطعات و ماشین آلات موردنیاز صنعت نساجی در دنیا فعالیت می‌‌کنند. شرکت آستکس (Asteks) نیز به ‌عنوان یکی از تولید کنندگان قطعات یدکی نساجی، در راستای تحقق اصول تعریف شده خود، تجربه‌های خود را با فناوری‌های مدرن ترکیب کرده و محصولات باکیفیتی را تولید می‌کند.

رضایت مشتریان و تبدیل شدن به یک برند جهانی در صنعت تولید قطعات نساجی از اهداف اصلی شرکت آستکس ترکیه به شمار می‌رود. در سال‌های ‌اخیر امکان خرید محصولات آستکس برای کارخانجات مستقر در ایران نیز فراهم شده است. تا انتها با ما همراه باشید تا با شرکت آستکس و همچنین همکاران تجاری آن در ایران آشنا شوید.

تاریخچه فعالیت‌های شرکت آستکس ترکیه

شرکت آستکس ترکیه از سال ۱۹۷۰ در صنعت نساجی فعال است و تجربیات خود را در طول سال‌‌های متوالی با تکنولوژی‌‌های روز دنیا ترکیب کرده است. این شرکت دارای یک واحد تولیدی مدرن با مساحت ۱۱هزار متر مربع فضای باز و ۶ هزار متر مربع فضای بسته در شهر استانبول ترکیه است.

آستکس علاوه بر فعالیت در کشور ترکیه، به صادرات قطعات و ماشین آلات به سراسر دنیا نیز می‌‌پردازد. محصولات این شرکت بر اساس سیستم تضمین کیفیت ISO 9001:2015 تولید می‌شوند و از نظر کیفیت در فهرست سه شرکت برتر دنیا قرار دارند.

محصولات شرکت آستکس

شرکت آستکس در حال حاضر انواع کاتس و آپرون موردنیاز در ماشین آلات خط ریسندگی و همچنین دستگاه‌های سنگ زنی و تعویض کاتس را تولید می‌کند. در ادامه به معرفی بیشتر محصولات این شرکت می‌پردازیم:

رینگ- ماشین-ریسندگی-شرکت آستکس-ترکیه-معتمدتکس

۱. کاتس (Cots) و آپرون (Apron)

آپرون‌ها نوارهای لاستیکی شکل با ابعاد و اندازه‌های متفاوت هستند. این نوارها به دو صورت باز و بسته در سیستم کشش ماشین آلات ریسندگی استفاده می‌شوند. این قطعات راهنما و هدایت کننده الیاف در ماشین هستند و باعث می‌شوند که در فرایند ریسندگی کشش یکتواختی به توده الیاف وارد شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

کاتس نیز عموما از لاستیک نرم ساخته می‌شود. همچنین ممکن است سطح آن بعد از یک دوره استفاده، پاره شده یا ترک بخورد و باعث بروز مشکلاتی مانند سر خوردن الیاف و کشیده نشدن الیاف در طول روند کشش شود. انواع کاتس و آپرون تولیدی شرکت آستکس عبارت‌اند از:

• انواع کاتس و آپرون موردنیاز در ماشین‌‌های خط ریسندگی الیاف کوتاه و بلند (رینگ، فلایر و غیره)
• انواع غلتک جدا کننده (detouching) ماشین شانه
• انواع غلتک‌های کشش مورد استفاده در ماشین شانه، فلایر، رینگ، فینیشر و غیره
• غلتک‌های تمیز کننده مورد استفاده در ماشین‌های فلایر و فینیشر
• غلتک‌های اصطکاکی مورد استفاده در ماشین تابندگی
• انواع کاتس‌های بالن گیر مورد استفاده در ماشین رینگ
• انواع کاتس و آپرون مورد استفاده در ماشین ریسندگی Open End
• آپرون‌‌های باز، بسته، سوراخ دار و مشبک مورد استفاده در ریسندگی کامپکت
• غلتک‌های جمع کننده مورد استفاده در ریسندگی کامپکت
• انواع کاتس و آپرون مورد استفاده در ماشین ریسندگی ایرجت
• انواع کاتس و آپرون مورد استفاده در ماشین تکسچرایزینگ

امروزه از فناوری اکستروژن در تولید کاتس و آپرون استفاده می‌‌شود. این فناوری نه تنها یک مخلوط لاستیکی همگن را فراهم می‌‌کند، بلکه از طریق یک سیستم فیلتر سه لایه، کل مواد ناخواسته را از داخل مخلوط لاستیک حذف می‌‌کند.

بنابراین محصولات باکیفیت‌تری به ‌دست می‌آیند. در نتیجه اگر دوست دارید کیفیت محصولات خود را افزایش دهید، قطعات تولیدی آستکس یک گزینه مناسب برای شما خواهند بود. مشاوران ما در معتمدتکس به شما در خرید انواع کاتس و آپرون‌های تولیدی آستکس کمک می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر کاتالوگ ۱۳ این محصولات را در وب‌سایت معتمدتکس مطالعه کنید.

نمونه-رینگ- ماشین-ریسندگی-شرکت آستکس-ترکیه

۲. ماشین آلات سنگ زنی

ماشین آلات سنگ زنی برای سایش و سنگ زنی انواع کاتس‌های مورد استفاده در خط ریسندگی الیاف کوتاه و بلند استفاده می‌شوند. به طور کلی سنگ زنی یا Grinding عملیاتی است که در آن سطوح نرم آسیب دیده پرداخت می‌شوند و مجددا به حالت صاف و یکدست خود بر می‌گردند.

این عملیات در نساجی جهت پرداخت کاتس‌های پلیمری که در طول استفاده آسیب دیده و یا سطح زبری پیدا کرده‌اند استفاده می‌شود. شرکت آستکس ترکیه تولید کننده انواع ماشین آلات سنگ زنی مورد استفاده در صنعت نساجی است.

اگر دوست دارید درباره این دستگاه‌ها اطلاعات بیشتری به دست آورید، مطالعه کاتالوگ ۱ آن‌ها در وب‌سایت معتمدتکس برای شما مفید خواهد بود.

رینگ- ماشین-نساجی-ریسندگی-شرکت آستکس-ترکیه

شرکت‌های همکار آستکس

آستکس به عنوان یکی از شرکت‌های تولید کننده قطعات مورد نیاز خطوط نساجی، با شرکت‌های زیادی در داخل و خارج از ترکیه همکاری می‌کند.

سهم بازار داخلی این شرکت ۷۵ درصد بوده و در حال حاضر به ۳۰ کشور دنیا از جمله ازبکستان، ترکمنستان، اندونزی، ویتنام، چین، مصر، بنگلادش، اتیوپی، ایالات متحده آمریکا، پرو، مکزیک، ایتالیا، یونان، پاکستان، لهستان، فرانسه، لیتوانی و بلغارستان صادرات دارد. شرکت معتمدتکس نیز به عنوان یکی از همکاران تجاری این شرکت، در حال فعالیت است.

گروه معتمدتکس در جهت ارائه خدمات بهتر و کالاهای باکیفیت‌‌تر در زمینه ریسندگی الیاف کوتاه، الیاف بلند و ماشین‌ آلات تکسچرایزینگ همکاری گسترده‌ای را با شرکت آستکس شروع کرده و در تلاش است که محصولات این شرکت را در کوتاه ‌ترین زمان ممکن و با قیمت مناسب به دست کارخانجات ایرانی برساند.

اقای- رضا- معتمدی-معتمدتکس-شرکت- نساجی
از راست به چپ: آقای تانر، مدیر فروش بخش خارجی آستکس- آقای مهندس رضا معتمدی، مدیرعامل مجموعه معتمدتکس

توسعه همکاری معتمدتکس و شرکت آستکس

شرکت آستکس ترکیه قطعات مورد استفاده در خطوط ریسندگی، از جمله کاتس، آپرون و غلتک‌های کشش، و همچنین ماشین آلات سنگ زنی را تولید کرده و به فروش می رساند. محصولات این شرکت از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و بر اساس سیستم تضمین کیفیت ISO 9001:2015 تولید می‌شوند.

امروزه شرکت‌های فعال در حوزه ریسندگی، می‌توانند با استفاده از خدمات شرکت مهندسی و بازرگانی معتمدتکس، محصولات آستکس را خریداری کنند.

در راستای توسعه همکاری و ارائه خدمات بهتر و باکیفیت‌تر به کارخانجات نساجی کشور عزیزمان ایران، آقای مهندس رضا معتمدی، مدیرعامل مجموعه معتمدتکس، با آقای تانر، مدیر فروش بخش خارجی آستکس، ملاقات کردند.

گروه معتمدتکس در تلاش است تا از طریق همکاری گسترده با این شرکت، سبب دسترسی آسان‌تر فعالان صنعت نساجی ایران به محصولات باکیفیت و کارآمد شود. اگر در حوزه ریسندگی فعالیت می‌کنید و یا دوست دارید با شرکت آستکس و همکاران تجاری آن بیشتر آشنا شوید، مطالعه این مطلب برای شما مفید خواهد بود.

جهت تهیه محصولات آستکس می‌توانید از راه‌های ارتباطی زیر با معتمدتکس در ارتباط باشید:
تلفن دفتر استانبول: ۲۱۲۸۵۶۶۹۸۱ (۹۰+)
شماره واتس اپ: ۵۵۲۳۷۴۹۲۷۲ (۹۰+)
آدرس ایمیل: manager@motamedtex.com

 

بیشتر: اگر به دنبال خرید ماشین آلات فرش و نساجی از ترکیه هستید…

 

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×