کلکسیون جدید فرش ماشینی شرکت بلژیکی اگه کارپت به نام بازی با سایه

NEW SUSTAINABLE COLLECTION: REFORM SHADOWPLAY

ترجمه : تحریریه مجله کهن

Shadowplay: بخشی از مفهوم اصلاحات پایدار ما توجه ما به نور جلب می شود، اما سایه ها چیزهای بیشتری برای گفتن دارند. سایه یک لحظه است، تصویری که گرفته شده و سپس رفته است. حجابی متحول کننده از رنگ و بافت پراکنده.

کلکسیون جدید فرش ماشینی شرکت بلژیکی اگه کارپت با ترکیب این داستان اسرارآمیز طراحی با مفهوم محصول واقعاً پایدار که دارای چندین مزیت عملی از جمله آکوستیک بهبود یافته و راحتی بالا است، یک انتخاب داخلی معاصر برای پروژه های طراحی داخلی منحصر به فرد ارائه می‌دهد.

این کلکسیون جدید که با استفاده از مواد دوستدار محیط زیست و پایدار تولید شده به دلیل وزن نسبتاً کم خاب فرش متمایز است که باعث کاهش هزینه ها و حمل آسان می شود و در عین حال اتصالات بدون درز و دوام بالایی را ارائه می دهد.

کاشی های Obscura 48 × ۴۸ سانتی متر: تخته سنگ / رژگونه / قهوه ای / بژ / مایل به قرمز

 

سایه ها نامرئی را آشکار می کنند

از زمان های گذشته، هنرمندان ارزش سایه ها را درک کرده اند. آنها علاوه بر اسرار آمیز بودن، تخیل را تغذیه می کنند و کمی حس درام به آن اضافه می کنند. سایه ها پیچیده هستند و داستان هایی را در مورد اجسام خارج از دید بیان می کنند و به همین دلیل می توانند نامرئی را آشکار کنند. هر کدام ترکیبی گیج کننده از سایه ها هستند که به آرامی جای خود را به دیگری می دهند.

دو طرح جدید در این کلکسیون، ساختار حلقه‌ای چند سطحی، بافت مجسمه‌ای را تحت تأثیر سایه و نور مخدوش ایجاد می‌کند. دو الگوی هماهنگ Umbra و Obscura را می توان به تنهایی یا با هم برای ایجاد سایه های لایه ای که در سراسر زمین می رقصند استفاده کرد.

کاشی آمبرا ۴۸×۴۸ سانتی متر: نقره ای / آبی

 

آمبرا

آمبرا یک آرایش انتزاعی از بافت تونال است. هایلایت ها و سایه ها از طریق یک لامسه نازک شکسته می شوند. این کلکسیون منحصر به فرد در ۱۵ رنگ و ترکیب متفاوت موجود است.

کاشی آمبرا ۴۸×۴۸ سانتی متر: سنگ

Obscura

این کلکسیون از جلوه های لبه سایه الهام گرفته شده است. با محو شدن سایه، رنگ های تیره خالص تر می شوند و جای خود را به نور می دهند. موجود در ۱۵ ترکیب رنگ غنی.

کاشی Obscura 96×۹۶ سانتی متر: زیتونی

کارول اپلتون (Carol Appleton) نام طراح خوش ذوق این کلکسیون جدید به نام بازی با سایه ها است. یک طراح پارچه با تجربه.

کاشی های Obscura 48×۴۸ سانتی متر: تخته سنگ / رژگونه / قهوه ای / بژ / مایل به قرمز

سایزها و اندازه ها

کلکسیون های Umbra و Obscura در اندازه های مختلف مانند کاشی های فرش، فرش های تکه ای، فیگورا و فرش دیوار به دیوار در دسترس هستند و گزینه های طراحی زیادی را برای منظره کف شما ارائه می دهند. با این مجموعه می توانید فضاهای متمایز و کاربردی ایجاد کنید که انعطاف پذیری و تنوع در بیان آنها ارائه می شود. برای کمک به شما در استفاده بهینه از کفپوش خود، می‌توانید از بین انواع سایز فرش متناسب با ترجیحات و نیازهای خود انتخاب کنید.

تخته های Umbra & Obscura 24×۹۶ سانتی متر: مریم گلی / رژگونه / مریم گلی

کاشی‌ فرش ها سطح بالایی از انعطاف‌پذیری را ارائه می‌دهند و به راحتی با اتصالات بی عیب و نقص نصب می‌شوند. کاشی فرش مربع در دو اندازه موجود است. ۴۸×۴۸ سانتی‌متر یا ۹۶×۹۶ سانتی‌متر که می‌توان آن را به سبک یکپارچه نصب کرد تا ظاهر فرش دیوار به دیوار را تقلید کند یا به‌صورت ربع‌ پیچ که نقش و جهت پرز جلوه‌ای متفاوت ایجاد می‌کند.

تخته مستطیلی به اندازه ۲۴×۹۶ سانتی متر است و با مفهوم فیگورا ما، می توانید اشکال کاشی نوآورانه را مشخص کنید تا یک لمس هندسی اضافی به بیان طراحی خود بیافزایید. هنگام استفاده از فرش دیوار به دیوار، که در عرض ۴ متر در دسترس است، هر دو الگو را می توان بر روی یک سطح پیوسته و بدون شکستگی باز کرد.

فرش دیوار به دیوار آمبرا: تاپ

کفپوش های کلکسیون پایدارمجموعه Shadowplay فرشی با VOC کم را ارائه می دهد که کاملاً با پروژه داخلی پایدار شما مطابقت دارد.

نخ های فرش دوستدار محیط زیست و بازیافتی

نخ های فرش به کاررفته در این کلکسیون برای محیط زیست بی خطر هستند و صد در صد بازیافتی هستند. تورهای ماهیگیری رها شده در دریاها و سایر ضایعات صنعتی نایلون در بسیاری از کلکسیونهای فرش اگه کارپت استفاده می شود. تورهای ماهیگیری یک دهم ضایعات موجود در اقیانوس را تشکیل می دهند که می توانند ماه ها در آنجا حرکت کنند و تهدیدی برای زندگی ماهی ها و موجودات دریایی باشند. پس از جمع آوری، تورهای ماهیگیری تمیز می شوند، خرد می شوند و به عنوان نخی قوی و مقاوم که هم صد در صد بازیافتی و هم صد در صد قابل بازیافت است، دوباره متولد می شوند.

 

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

استقبال عالی از چهارمین دوره نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان(ویدیو)

چهارمین دوره نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان با بازخورد بسیار عالی و به صورت…

3 روز ago

نمایشگاه کاشان فرصتی برای کنار هم قرار گرفتن تولیدکنندگان صنعت فرش ماشینی(ویدیو)

کاشان به عنوان قطب صنعت فرش پتانسیل های خوبی در حوزه توسعه بازار هایی برای…

3 روز ago

کنارهم قرارگرفتن تولیدکنندگان راهی برای رشد وموفقیت صنعت نساجی(ویدیو)

شرکت کامل پتروتک شیمی یک شرکت دانش بنیان است که در زمینه تولید مواد اولیه…

3 روز ago

صنعت پوشاک و منسوجات، تجارت بین الملل و الگویابی صادرات به اروپا

ترجمه و اقتباس، تدوین و تحلیل: ابوالفضل قندچی/ دارای دکترای مهارتی (DBA) عصر جدید تجارت…

4 روز ago

هـدف شـرکت فـرجاد تـوان آسـیا کمک به صنعت فرش ماشینی ایران (ویدیو)

نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی باید در سال های آینده قوی تر و موفق تر…

5 روز ago

بـرگزاری نـمایشگاه صنـایع وابـسته فـرش ماشینی موجب رونق این صنعت می شود(ویدیو)

چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان بعد از ۳سال برگزار شد. این…

5 روز ago