Categories: اخبار نساجی

کندی عملیات ساخت تونل‌ها

 

معاون ساخت و توسعه بزرگراه‌های شرکت ساخت با اشاره به اینکه هزینه اتمام بزرگراه تهران-قائم‌شهر ۱۷۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود، از پیشرفت ۶۰ درصدی این پروژه و اتمام آن تا پایان سال ۹۲ خبر داد.

خیر الله خادمی ‌در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا»، با اشاره به اینکه سال گذشته یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در مناطق مختلف کشور احداث شد و زیر بار ترافیک رفت، اظهار داشت: شرکت ساخت سالانه ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار لازم دارد تا بتواند تا پایان برنامه پنجم اهداف را در زمینه ساخت بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی در کشور، محقق کند.

وی با اشاره به ساخت بزرگراه‌‌‌ها و توسعه آنها در کشور، اظهار داشت: ‌یکی از بزرگراه‌های مهم در حال احداث، اتصال تهران به شمال کشور از طریق محور هراز است.

خادمی با اشاره به اینکه برنامه داریم تا پایان سال ۹۲ بزرگراه هراز از تهران تا قائم‌شهر ساخته شود، یادآور شد: تمامی قطعات این مسیر بزرگراهی هم‌اکنون به پیمانکار واگذار شده است و نظارت کافی بر اجرای آن وجود دارد.

معاون ساخت و توسعه راه‌ها و بزرگراه‌های شرکت ساخت با اشاره به اینکه اجرای این پروژه بزرگراهی در حال حاضر حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: ۴۰ درصد باقی‌مانده این پروژه نیز تا پایان سال آینده به اتمام خواهد رسید.

خادمی با اشاره به اینکه در این پروژه بزرگراهی، سه تونل وجود دارد که باید در مناطق جنگلی ساخته شود، تصریح کرد: به غیر از عملیات اجرایی ساخت تونل‌های این مسیر، بقیه پروژه به سرعت در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در این پروژه حدود ۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است، اظهار داشت: برنامه داریم طی دو سال آینده حدود ۱۰۰ میلیارد تومان در این پروژه هزینه کنیم تا بدین ترتیب این محور اصلی به بزرگراه تبدیل شود.

معاون ساخت و توسعه راه‌ها و بزرگراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل خاطرنشان کرد: بدین ترتیب جاده اتصالی مناسبی از تهران به شمال به غیر از آزادراه تهران شمال، اتوبان قزوین ـ رشت و محور قدیم کرج ـ چالوس خواهیم داشت.

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

اولین دوره دموتکس خاورمیانه را با همه مشکلات، مثبت ارزیابی می کنم(ویدیو)

شرکت فرش کلاسیک برای اولین بار در نمایشگاه دموتکس دبی حضور پیدا کرد. به طور…

4 ساعت ago

نمایشگاه دموتکس خاورمیانه در آینده پتانسیل های خود را بیشتر نشان خواهد داد(ویدیو)

شرکت فرش خاطره کویر کاشان در سال 1380 شروع به فعالیت کرده است. در حال…

2 روز ago

رونق نمایشگاه دموتکس خاورمیانه و آینده درخشان برای صنعت فرش (ویدیو)

نمایشگاه دموتکس خاورمیانه بازگشت بسیار خوبی داشته است و این نمایشگاه آینده بسیار خوبی خواهد…

2 روز ago

در نمایشگاه دموتکس دبی پرتعداد بودیم، اما تنهای تنها…

در نمایشگاه دموتکس خاورمیانه که در دبی برگزار شد طبق آمارها ۷۰ درصد  فضای نمایشگاهی…

2 روز ago

برنده اصلی نمایشگاه های فرش ماشینی برگزارکنندگان هستند نه تولید کنندگان!

مهندس روزبه مروج از کارشناسان صنعت فرش ماشینی ایران در گفتگویی با مجله کهن دیدگاه…

2 روز ago

نمایشگاه Hometex استانبول ۲۰۲۴: دنیای منسوجات خانگی

Hometex استانبول، بزرگترین گردهمایی نساجی در اروپا، ایالات متحده آمریکا، خاورمیانه و آفریقا می باشد…

3 روز ago