Categories: اخبار نساجی

گردوخاک تا سه‌شنبه در پایتخت

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از اواخر امروز تا روز سه‌شنبه گرد و خاک رقیق در شمال کرمان، شمال یزد، جنوب سمنان، شمال اصفهان، جنوب تهران و برخی نقاط استانهای قم و مرکزی سبب کاهش کیفیت هوا می‌شود.

عبدالرضا امیدوار شهری، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظها رداشت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی در سه روز آینده رشد ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب روی برخی نقاط جنوب شرق و ارتفاعات زاگرس جنوبی رخ خواهد داد و طی این مدت دریای عمان مواج خواهد بود.

به گزارش فردا، وی ادامه داد: امروز و فردا در سواحل جنوبی دریای خزر بارش خفیف و پراکنده رخ خواهد داد اما از اوایل وقت دوشنبه بارش در این مناطق تشدید شده و به طور متناوب در روز سه‌شنبه نیز ادامه خواهد داشت و در این مدت دمای هوا کاهش یافته و دریای خزر نیز مواج خواهد بود.

امیدوار شهری گفت: در دو روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل پدیده قالب وزش باد شدید همراه با گرد و خاک خواهد بود و تهران امروز کمی ابری در بعد از ظهر رشد ابر در ارتفاعات گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود مچنین طی امروز، فردا، دوشنبه و سه‌شنبه باران‌های موسمی گاهی با وزش باد و رعد و برق در برخی نقاط سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و به ویژه نیمه شرقی فارس رخ خواهد داد.

*در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بارش در سیستان و بلوچستان از شدت بیشتری برخوردار می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود که در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بارش در سیستان و بلوچستان از شدت بیشتری برخوردار باشد و از اواخر فردا و طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بارش باران و سپس کاهش نسبی دما در برخی نقاط استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در این مدت دریای خزر نیز مواج است و پیش‌بینی می‌شود که در روز دوشنبه بارش در استان گیلان و غرب استان از شدت بیشتری برخوردار باشد همچنین از اواخر امروز و طی روز یکشنبه باد و گرد و خاک در شمال سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی سبب کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی می‌شود.

امیدوار شهری اظهار داشت: از اواخر امروز تا روز سه‌شنبه گرد و خاک رقیق د رشمال کرمان، شمال یزد، جنوب سمنان، شمال اصفهان، جنوب تهران و برخی نقاط استانهای قم و مرکزی سبب کاهش کیفیت هوا می‌شود.

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

استقبال عالی از چهارمین دوره نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان(ویدیو)

چهارمین دوره نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان با بازخورد بسیار عالی و به صورت…

2 روز ago

نمایشگاه کاشان فرصتی برای کنار هم قرار گرفتن تولیدکنندگان صنعت فرش ماشینی(ویدیو)

کاشان به عنوان قطب صنعت فرش پتانسیل های خوبی در حوزه توسعه بازار هایی برای…

2 روز ago

کنارهم قرارگرفتن تولیدکنندگان راهی برای رشد وموفقیت صنعت نساجی(ویدیو)

شرکت کامل پتروتک شیمی یک شرکت دانش بنیان است که در زمینه تولید مواد اولیه…

2 روز ago

صنعت پوشاک و منسوجات، تجارت بین الملل و الگویابی صادرات به اروپا

ترجمه و اقتباس، تدوین و تحلیل: ابوالفضل قندچی/ دارای دکترای مهارتی (DBA) عصر جدید تجارت…

3 روز ago

هـدف شـرکت فـرجاد تـوان آسـیا کمک به صنعت فرش ماشینی ایران (ویدیو)

نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی باید در سال های آینده قوی تر و موفق تر…

4 روز ago

بـرگزاری نـمایشگاه صنـایع وابـسته فـرش ماشینی موجب رونق این صنعت می شود(ویدیو)

چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان بعد از ۳سال برگزار شد. این…

4 روز ago