Categories: اخبار نساجی

یونان پلیس هایش را اجاره می دهد!

 

بر اساس روش جدید، نیروهای پلیس یونان ساعتی ۳۰ یورو، اتومبیل اسکورت پلیس ۴۰ یورو و موتورسیکلت اسکورت ۲۰ یورو، اجاره داده می شوند. نرخ اجاره قایق های گشتی و هلیکوپترهای پلیس برای پروژه های بزرگ، هر یک به ترتیب ساعتی ۲۰۰ و ۱۵۰۰ یورو اعلام شده است.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، وب سایت شبکه تلویزیونی صدای آمریکا (VOA) سه شنبه ۲۲فروردین (April.10) گزارش داد: «دولت یونان در نظر دارد برای افزایش منابع مالی و رفع بحران اقتصادی کشور، نیرو و امکانات پلیس یونان را اجاره دهد. این خدمات که پیش از این به صورت رایگان در اختیار اشخاص و شرکت ها قرار می گرفت، از این پس به صورت ساعتی اجاره داده می شوند.»

به نوشته این وب سایت، پلیس یونان روز دوشنبه اعلام کرد: «از این پس بابت تأمین خدمات امنیتی برای شرکت های خصوصی و افراد، به صورت ساعتی پول دریافت خواهد کرد. امکاناتی که پیش از این رایگان بود، اکنون فقط در موارد خاص و در صورتی قابل دسترس خواهد بود که از لحاظ امنیتی مسأله ای جدی وجود داشته باشد، مواردی چون، اسکورت و مراقبت از مواد خطرناک، کالاها و وسایل خصوصی با ارزش، آثار هنری و مقادیر زیاد پول، یا تأمین پوشش امنیتی برای مراسم فرهنگی و تحصیلی.»

وب سایت صدای آمریکا افزود: «بر اساس روش جدید، نیروهای پلیس یونان ساعتی ۳۰ یورو، اتومبیل اسکورت پلیس ۴۰ یورو و موتورسیکلت اسکورت ۲۰ یورو، اجاره داده می شوند. نرخ اجاره قایق های گشتی و هلیکوپترهای پلیس برای پروژه های بزرگ، هر یک به ترتیب ساعتی ۲۰۰ و ۱۵۰۰ یورو اعلام شده است.»

سخنگوی پلیس یونان در این خصوص اظهار داشت: «اداره پلیس نیز نظیر سایر بخش های دولت، تحت تأثیر بحران اقتصادی موجود، متحمل لطمات زیادی شده است و فروش خدمات پلیس در چند کشور دیگر اروپا نیز امری متداول و رایج است.»

سخنگوی پلیس یونان توضیح داد: «فرم های درخواست خدمات پلیس توسط دایره ویژه ای در اداره پلیس بررسی خواهند شد تا مشخص شود متقاضیان، واجد شرایط دریافت این خدمات هستند یا نه؟ درآمد حاصل از این اقدام، به جبران کمبود بودجه و نقدینگی و تأمین هزینه استهلاک تجهیزات و زیرساخت های لجستیک پلیس یونان کمک خواهد کرد.»

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

دستاوردهای مجموعه آکسارای در تولید و صادرات محصولات کالای خـواب (ویدیو)

حضور در نمایشگاه‌ها بسیار اهمیت دارد، اما متأسفانه فاصله زمانی و روزهای برگزاری، به‌خصوص ساعت‌های…

21 ساعت ago

نمایشگاه ایران تکس ۱۴۰۳ و اهمیت حضور شرکت‌های بازیافت (ویدیو)

نمایشگاه ایران تکس ۱۴۰۳ به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت نساجی در کشور، با…

21 ساعت ago

پرزینگی در نخ، علت ها و طریقه جلوگیری از آن

پرزینگی در نخ بوسیله الیاقی که از نخ بیرون آمده اند ایجاد میشود. موئینگی به…

2 روز ago

شرکت آراز: معرفی محصولات هوشمند مانیتورینگ و کنترل کیفیت در صنعت بافندگی (ویدیو)

شرکت آراز علاوه بر فعالیت در حوزه ماشین‌های گردبافی، محصولات مانیتورینگ پیشرفته‌ای برای کنترل و…

3 روز ago

جامعه پژوهشی و رشته فرش: بررسی کیفیت و راهکارهای بهبود

وضعیت کنونی و چشم‌انداز فارغ‌التحصیلان رشته‌های صنایع دستی و فرش در ایران جامعه کنونی شاهد…

6 روز ago

نمایشگاه نساجی: فرصتی برای بهبود فروش و چالـش‌های واردات بی‌رویه (ویدیو)

نمایشگاه‌ نساجی همواره فرصتی بی‌نظیر برای ارائه محصولات جدید و ایجاد تعاملات سازنده میان تولیدکنندگان…

7 روز ago