اخبار فرش ماشینی

نمایشگاه دموتکس چین بکار خود پایان داد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

نمایشگاه دموتکس چین

پاویون فرش ایران در نمایشگاه دموتکس چین. با تشکر از محمد مهدی صفدرزاده

پانزدهمین دوره برگزاری نمایشگاه بین المللی کفپوشهای دموتکس آسیا در شانگهای چین بعد از ظهر امروز و در پایان سه روز میزبانی از متخصصان و دستاندرکاران کفپوش ها به کار خود پایان داد.

در این نمایشگاه ایران در کنار ۷ کشور ترکیه، پاکستان، بلژیک، آلمان، نروژ، آمریکا و هند بصورت رسمی پاویونی را به شرکت کنندگان ایرانی از ۱۳ شرکت اختصاص داده بود.

علاوه بر این تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران در غرفه های مستقل دیگری نیز حضور داشتند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نشریه تخصصی منـا MENA Carpet News که با مشارکت سایت اطلاع رسانی فرش ایران و ماهنامه صنعت کهن به زبان انگلیسی منتشر می شود در این نمایشگاه علاوه بر غرفه مستقل با توزیع رایگان آخرین شماره خود که بمناسبت این رخداد فراهم آمده بود تلاش کرد تا مخاطبان و خریداران جهانی فرش را بیش از پیش با هنر قالیبافی و ارزش های آن آشنا سازد.

نماینده اعزامی این نشریه گزارشات تصویری و اخبار و رویدادهایی از این نمایشگاه را برای علاقمندان به ارمغان خواهد آورد که بزودی از طریق سایت اختصاصی نشریه به آدرس www.menacarpetnews.com و نیز سایت اطلاع رسانی فرش ایران در دسترس کاربران و دوستداران هنر قالیبافی و فعالان عرصه تولید و تجارت قالی قرار خواهد گرفت.

برای دریافت فایل این نشریه روی تصویر زیر کلیک کنید

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×