اخبار نساجی

فروش خودرو در ژاپن افزایش یافت

 

فروش خودرو در ژاپن افزایش یافت

سازمان صنایع خودروسازی ژاپن اعلام کرد میزان فروش خودرو با موتورهای بالای ۶۶۰ سی سی در بازار این کشور طی ماه مارس به بیش از ۴۹۷ هزار دستگاه رسیده است که این رقم نسبت به مارس ۲۰۱۱ بیش از ۷۸ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از فرانس پرس میزان فروش خودرو در بازار ژاپن طی ماه مارس به شدت افزایش یافته است .

بر اساس این گزارش یک سال پس از گذشت وقوع زلزله و سونامی بی سابقه در ژاپن تقاضای خودرو در بازار این کشور بار دیگر رو به افزایش است . سازمان صنایع خودرو سازی ژاپن در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد ، میزان فروش خودرو با موتورهای بالای ۶۶۰ سی سی در بازار این کشور طی ماه مارس به بیش از ۴۹۷ هزار دستگاه رسیده است که این رقم نسبت به مارس ۲۰۱۱ بیش از ۷۸ درصد رشد داشته است .

دولت ژاپن طی ماههای اخیر یارانه فروش خودرو برای خودرو سازانی که خودروهای سبز و دوست دار محیط زیست تولید می کنند در نظر گرفته است و این مساله تاثیر زیادی در افزایش فروش خودرو در بازار این کشور داشته است .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

سونامی سال گذشته در ژاپن موجب افت ۳۷ درصدی فروش خودرو طی ماه مارس شده بود . فروش خودرو در بازار ژاپن طی ماه فوریه ۲۰۱۲ با رشد ۴۰.۷ درصدی و در ماه ژانویه نیز با رشد ۳۱.۹ درصدی روبرو شده بود . بر این اساس میزان فروش خودرو با موتورهای کمتر از ۶۶۰ سی سی در ژاپن نیز طی ماه مارس با ۶۰ درصد رشد به بیش از ۲۵۳ هزار دستگاه رسیده است .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×