اخبار نساجیگالری ویدئو

نمایشگاه اصفهان فرصتی برای نشست های ارزشمند و بین المللی (ویدیو)

آقای رضا مشیری رئیس هیئت مدیره شرکت اطلس شیمی رزین

نمایشگاه اصفهان جایگاه برگزاری برتر با نشست‌های ارزشمند

آقای رضا مشیری رئیس هیئت مدیره و آقای سیامک ممیز مدیر فروش شرکت اطلس شیمی رزین: نمایشگاه اصفهان یکی از بهترین نمایشگاه‌هایی است که همیشه به خوبی برگزار می‌شود و نشست‌های مفیدی هم در آن برگزار می‌شود. نقاط قوت این نمایشگاه را می‌توان به گسترده‌تر شدن برگزاری آن نسبت به سال‌های گذشته اشاره کرد، اما بازدید کننده‌ها در امسال کمتر به آن مراجعه کرده‌اند.

برای برگزاری موفق‌تر نمایشگاه، لازم است تا بیشتر به شکل بین‌المللی‌تری شکل گیرد و شرکت‌های خارجی نیز در آن حضور پیدا کنند. این امر می‌تواند فرصتی برای تبادل اندیشه و آشنایی با تکنولوژی‌های روز باشد که تولیدکنندگان انگیزه بیشتری برای حضور و بررسی دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های جدید دهد.

تأثیر تحریم‌ها بر صنعت نساجی و پوشاک

بحث تحریم‌ها نیز به طور کلی تاثیری بر اقتصاد جامعه دارد و در رشد صنعت نساجی و پوشاک نیز تأثیر گذار است. اگر ما توانایی ایجاد رونق اقتصادی را داشته باشیم، این صنعت‌ها نیز بهبود پیدا خواهند کرد و بازارهای بین‌المللی را تسهیل خواهند کرد.

با این حال، نیاز است تا تقویم برگزاری نمایشگاه بهتر برنامه‌ریزی شود تا به جای برگزاری غیرمنظم، برنامه‌ریزی مطابق با نیازها و تقاضای بازار صورت گیرد. این اقدام می‌تواند به بهبود عملکرد و جذب بازدید کننده‌ها و تولیدکنندگان کمک کند.

ما در حوزه خود رقابت نمی‌کنیم بلکه با همکاری، این بازار را برای همه فراهم می‌کنیم. حضور قوی‌تر شرکت‌های نساجی در این نمایشگاه می‌تواند به رونق و پیشرفت این صنعت کمک کند و تا حدودی، از مدل ترکیه که الگویی برای ماست، پیروی کنیم.

در نهایت، بهتر است به برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای برگزاری نمایشگاه‌ها پرداخته شود تا بهره‌وری و موفقیت بیشتری حاصل شود و اقتصاد کشور را بهبود بخشیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

چالش‌های برنامه‌های محدودکننده بر صنعت نساجی و راهکارهای مدیریتی

مشکلاتی که برای مشتریان ایجاد می‌شود، ما را نگران می‌کند. به خاطر این مسئله، ما نمی‌توانیم با خطوط تولید به طور شوخی برخورد کنیم و به مشتریان بگوییم که مثلاً از امروز این جنس را در اختیار نداریم و به جای آن از محصول دیگری استفاده کنید یا به صورت کلی استفاده نکنید. این امر می‌تواند به فروش ضربه بزند و عواقب سنگینی را به همراه داشته باشد، شاید حتی راه را برای مسائل قاچاق و مشکلات دیگری که به صنعت نساجی آسیب می‌زند، باز کند.

شرکت ما با تجربه‌ای قدرتمند در صنعت شناخته می‌شود و از یک تاریخچه بلند در تولید افزودنی‌های شیمیایی برای صنعت نساجی برخوردار است. فعالیت‌های ما از تولید الیاف مصنوعی تا ارائه مواد کمکی برای رنگسازی و سایر جوانب سیستم‌های نساجی دربر می‌گیرد.

ما به توسعه پایدار و به‌روز محصولات خود افتخار می‌کنیم و همواره به دنبال بهبود کیفیت و گسترش صادرات هستیم. با این حال، مواجهه با برنامه‌های محدودکننده سازمان‌ها، به خصوص در صنعت معدن و تجارت، به طور قابل توجهی به چرخه مالی و عملیات تولید ما آسیب می‌زند. این برنامه‌ها با توجه به شرایط اقتصادی و بانکی فشار زیادی به هزینه‌های تولید اعمال می‌کنند که به جبران آن دشوار است.

ما امیدواریم که سیاست‌گذاری‌ها به گونه‌ای باشند که به حفظ محیط کسب و کارهایمان کمک کنند و باعث افزایش پایداری و کاهش هزینه‌ها در صنعت نساجی شوند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×