اخبار نساجی

چینی ها برای سرمایه گذاری به قم می آیند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک های صنعتی ایران اعلام کرد: سرمایه گذاران استان گانسوی چین مشتاق به استفاده از فرصت های سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی قم و منطقه ویژه سلفچگان هستند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرکهای صنعتی ایران، سال ۱۳۸۵ در چارچوب مبادلات تجاری، میان استان قم و گانسوی چین رابطه خواهر خواندگی ایجاد شد که به تازگی یک هیات از استان قم به گانسوی چین عزیمت کردند و برای شناسایی فرصتهای سرمایه گذاری متقابل مذاکراتی صورت گرفت.

در این گزارش، به سفر قریب الوقوع هیأت چینی از ایالت گانسو به همراه بیش از ۹۰ سرمایه گذار در رشته های مختلف صنعتی و کشاورزی در مرداد ماه سال جاری اشاره شده است.

شهرکهای صنعتی استان قم از لحاظ قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی کشور در مذاکره اولیه با سرمایه گذاران چینی نقطه مناسبی جهت سرمایه گذاری می باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

قرار است، مرداد ماه سال جاری بیش از ۹۰ غرفه در محل نمایشگاه دائمی استان قم به مذاکره بین سرمایه گذاران ایرانی و چینی اختصاص یابد.

هدف اصلی مذاکرات و مبادلات تجاری انتقال دانش و تکنولوژی است تا بدین ترتیب فرصت های سرمایه گذاری خارجی، فاینانس و ساخت خطوط تولید ماشین آلات با مشارکت بخش چینی در استان قم فراهم شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×