اخبار نساجی

احیاء سازمان برنامه نیازمند ارائه لایحه از سوی دولت است

 

احیاء سازمان برنامه، لایحه دولت

رئیس هیات پیشین صندوق ذخیره ارزی کشور با بیان اینکه احیای مجدد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید گرفتار جناح‌بندی‌های سیاسی نشود، گفت: ایجاد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به صورت لایحه از سوی دولت بسیار مناسب تر از ارائه طرح از سوی مجلس خواهد بود.

بایزید مردوخی در گفتگو با ایلنا با تاکید بر احیای مجدد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی زمانی می تواند کارایی خود را نشان دهد که فارغ از جناح بندی سیاسی و به دور از هر گونه سلیقه گرایی احیا شود.

این کارشناس ارشد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تصریح کرد: بهتر این است که بر اساس نظام تدبیر، دولت با ارائه لایحه ای به مجلس سازمان مدیریت و برنامه ریزی را احیا کند.

به گفته مردوخی این لایحه باید با استفاده از متخصصین دولتی و غیردولتی و نمایندگان مجلس در سطح کلان تهیه و به مجلس ارائه شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مردوخی نواقص گذشته سازمان مدیریت و برنامه ریزی در سال ۱۳۸۰ و پیش تر از آن و همچنین از سال ۸۶ تا به امروز را از مهمترین مواردی دانست که باید دولت در تهیه لایحه سازمان برنامه در نظر بگیرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×