اخبار نساجی

بی‌اعتنایی دومین پالایشگاه ایتالیا به تحریم‌ها

 

بی‌اعتنایی دومین پالایشگاه ایتالیا به تحریم‌ها


دومین شرکت پالایشگاهی بزرگ ایتالیا
اعلام کرد به رغم تحریم های اروپا، واردات نفت از ایران را کاهش نداده و همچنان ۱۰ درصد نیاز نفتی خود را از ایران تامین می کند.

به گزارش فارس به نقل از داوجونز، شرکت پالایشگاهی ساراس ایتالیا اعلام کرد واردات نفت این پالایشگاه از ایران روال عادی خود را طی می کند.

این شرکت در جدیدترین گزارش عملکرد سالانه خود تصریح کرده است به رغم تحریم های اروپا این شرکت بدون تغییر نسبت به قبل هم اکنون ۱۰ درصد نفت مورد نیاز خود را از ایران وارد می کند.

ساراس دومین پالایشگاه بزرگ غیردولتی در ایتالیا محسوب می شود. ایران هنوز تصمیمی در مورد توقف صادرات نفت خود به ایتالیا اتخاذ نکرده است. اخیرا صادرات نفت ایران به فرانسه و انگلیس که نقش مهمی در وضع تحریم ها علیه ایران داشته اند متوقف شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اتحادیه اروپا از ۲۳ ژانویه طرح تحریم نفت ایران را تصویب کرد که بر اساس آن کشورهای اروپایی تا پایان جولای سال جاری باید واردات نفت خود از ایران را متوقف کنند. از زمان تصویب این طرح قیمت جهانی نفت حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است.

سارس در ادامه گزارش خود تاکید کرده است همه اقدامات لازم را برای دستیابی به انعطاف تجاری و یافتن منابع جایگزین به کار خواهد بست.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×