اخبار نساجی

اسپانیا باید سقف بدهی های خود را به ۴.۰۴ درصد برساند

 

دولت اسپانیا که با ۲۴ درصد نرخ بیکاری در این کشور دست به گریبان است می بایست سقف بدهی های خود را تا سال ۲۰۱۳ به سطح ۴.۰۴ درصد تولید ناخالص ملی این کشور برساند.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، شبکه یورونیوز (۱۳ مارس / ۲۳ اسفند) تصریح کرد: وزرای دارایی اتحادیه اروپا در نشست ماهانه خود در بروکسل با تأیید نهایی پرداخت ۱۳۰ میلیارد یورو وام به یونان پرونده کمک مالی به این کشور را در این مرحله بستند و به این ترتیب وارد بحث بر سر کمک مالی به اسپانیا دیگر کشور اروپایی درگیر با بحران مالی شدند.

بر پایه این گزارش، ژان کلود یونکر، رئیس گروه وزرای دارایی اتحادیه اروپا در این نشست با اشاره به کسری بودجه اسپانیا گفت گروه اروپا در پی اصلاح کسری بودجه این کشور است. باید با تلاش های مضاعف کسری بودجه اسپانیا به ۰.۰۵ درصد تولید ناخالص داخلی برسد و این رقم فراتر از میزانی است که مقامات اسپانیایی اعلام کرده اند.

به گفته این شبکه، دولت اسپانیا که با ۲۴ درصد نرخ بیکاری در این کشور دست به گریبان است می بایست سقف بدهی های خود را تا سال ۲۰۱۳ به سطح ۴.۰۴ درصد تولید ناخالص ملی این کشور برساند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×